فرناندس: تنها چیزی که در سال 2020 کم داشتم، جام های قهرمانی بود، رویایم تحقق یافت

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید سال 2020 سالی پرفروغ برایش بوده و تنها جام های قهرمانی را کم داشته است.

فرناندس: تنها چیزی که در سال 2020 کم داشتم، جام های قهرمانی بود، رویایم تحقق یافت

به گزارش خبرنگاران، برنو فرناندس که از زمانی که زمستان گذشته از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوسته، تأثیر قابل توجهی بر عملکرد شیاطین سرخ گذاشته است، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت، درباره سال 2020 گفت: از سال 2020 لذت زیادی بردم. از بودن در یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا لذت می برم. در این سال رویای من برای بازی در لیگ برتر انگلیس و آمدن به باشگاهی که همواره رویایی بازی برایش را داشتم، تحقق یافت.

وی اضافه نمود: البته دوست داشتم از بازی کردنم با حضور طرفداران لذت می بردم. زمانی که من به منچستریونایتد آمدم، درست همزمان شد با حضور در رقابت های جام حذفی انگلیس و لیگ اروپا که در کنارش شانس صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر را داشتیم. متأسفانه ما در دو بازی نیمه نهایی (لیگ اروپا و جام حذفی) شکست خوردیم، اما پیروز شدیم به عنوان سومی لیگ برتر برسیم. تنها چیزی که در سال 2020 آن را کم داشتم، جام های قهرمانی بود. من در رده باشگاهی قهرمانی در لیگ را تجربه ننموده ام که از این بابت شادمان نیستم. امیدوارم سال 2021 بتوانم سال بهتری از این حیث را تجربه کنم.

هافبک پرتغالی شیاطین سرخ همچنین در مورد روزهای اول حضورش در این تیم گفت: زمانی که به منچستریونایتد ملحق شدم، اعتمادی که سولسشایر نسبت به من نشان داد، تأثیرگذار بود. پس از گذشت دو روز از پیوستنم به منچستریونایتد و تنها یک جلسه تمرین با تیم، او من را در بازی مقابل ولورهمپتون در ترکیب قرار داد. در چنین شرایطی هم باید درک کرد که وقتی مربی به شما اعتماد نموده، باید کاری کرد. درست مثل سریال مستند مایکل جردن با نام آخرین پایکوبی، آن اولین و آخرین فرصت من برای نشان دادن این بود که می خواهم جزیی از این تیم باشم.

فرناندس 26 ساله در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد: هر کسی روش خاص خود برای رهبری تیم را دارد و به نظرم هر کسی ویژگی رهبری را دارد. شاید روش رهبری من در زمین کمی بیشتر تأثیرگذارتر باشد و طرفداران این مورد را در مقایسه با بازیکنان دیگر، بیشتر از من ببینند اما در نهایت اگر می خواهیم به عنوانی دست پیدا کنیم، باید 25 رهبر در زمین داشته باشیم.

وی در انتها اعلام کرد: اگر ما به خودمان باور داشته باشیم، هر چیزی می تواند واقعیت پیدا کند. به نظرم مهمترین چیز این است که شما هدفی داشته باشید و برای رسیدن به آن کوشش کنید. هدف من هم کسب عناوین قهرمانی است، حالا فرقی نمی کند که چه جامی باشد، من اما می خواهم تمامی جام های ممکن را به دست بیاورم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 126315

به "فرناندس: تنها چیزی که در سال 2020 کم داشتم، جام های قهرمانی بود، رویایم تحقق یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندس: تنها چیزی که در سال 2020 کم داشتم، جام های قهرمانی بود، رویایم تحقق یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید