تمجید EFE اسپانیا از مهدی طارمی: طرفدار ایرانی اینیستا که در پرتغال خوش می درخشد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری دولتی اسپانیا از عملکرد مهاجم ایرانی تیم ریو آوه در لیگ پرتغال تمجید و او را به عنوان یکی از پدیده های لیگ فوتبال این کشور معرفی نموده است.

تمجید EFE اسپانیا از مهدی طارمی: طرفدار ایرانی اینیستا که در پرتغال خوش می درخشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خبرگزاری رسمی اسپانیا (EFE) در گزارشی به آنالیز عملکرد مهدی طارمی در لیگ فوتبال پرتغال پرداخت و نمایش مهاجم ایرانی تیم ریوآوه را درخشان توصیف نموده است.

این خبرگزاری درباره طارمی می نویسد: مهاجم ملی پوش ایرانی، مهدی طارمی که سال گذشته وارد فوتبال اروپا شد، به یکی از پدیده های لیگ پرتغال تبدیل شده و تا تبدیل شدن به سومین گلزن برتر این فصل این تورنمنت با 10 گل زده پیش رفته است. او که در اینستاگرام 2 تا 3 میلیون هوادار دارد، طبق اعتراف خودش جزو هواداران پروپاقرص آندرس اینیستا است.

خبرگزاری اسپانیا در ادامه به نقل از طارمی درباره ورودش به فوتبال اروپا با وجود کسب درآمد کمتر نسبت به آنچه در تیم الغرافه قطر می گرفت، نوشته است: من به توصیه کارلوس کی روش به فوتبال اروپا آمدم. در ایران مردم به طور ویژه بازی های لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا، کالچو، بوندس لیگا، کریستیانو رونالدو و مسی را پیگیری می نمایند. من هم هوادار اینیستا هستم، از مدت ها قبل هوادار او بودم. بسیاری از بازی های او را در تلویزیون تماشا می کردم و پیگیر اخبارش بودم. اینیستا بازیکن بزرگی است، ازنظر تکنیکی واقعاً در سطح بالایی قرار گرفته است و استاد بازی در مرکز میدان است.

طارمی در بخش دیگری از مصاحبه اش با EFE می گوید: ایرانی ها عاشق فوتبال هستند و با فوتبال زندگی می نمایند. در این کشور، پرسپولیس 90 هزار هواداری دارد که در بازی هایش به استادیوم ها می فرایند. آنها حامی بازیکنان شان هستند، حالا هر کجا که می خواهند باشند. خود من در پرسپولیس بازی نموده ام و با یاری هم تیمی هایم توانسته ام برای مردم و کشورم شادی خلق کنم. الان هم که من در ریو آوه بازی می کنم، این تیم مورد توجه ایرانی هاست. بازیکنان ایرانی در هر باشگاه و لیگی که بازی نمایند، مردم کشور پیگیر بازی ها و اخبار آن مسابقات می شوند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 96754

به "تمجید EFE اسپانیا از مهدی طارمی: طرفدار ایرانی اینیستا که در پرتغال خوش می درخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید EFE اسپانیا از مهدی طارمی: طرفدار ایرانی اینیستا که در پرتغال خوش می درخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید