فدراسیون فوتبال، احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی شد

به گزارش مجله سرگرمی، وی دانش آموخته مقطع دکتری رشته فرهنگ و ارتباطات است و به عنوان عضو موسس فرهنگستان فوتبال، کارشناس و صاحب نظر اجتماعی ورزش در رادیو و تلویزیون، فعال اجتماعی، نویسنده و روزنامه نگار شناخته می شود.

فدراسیون فوتبال، احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی شد

احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه در فدراسیون فوتبال ایران شد.

طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، احسان محمدی به این سمت منصوب شد.

این دپارتمان مسئولیت گسترش فوتبال در کشور را در قالب پروژه های فیفا شامل Football For All (فوتبال برای همه)، Football For Hope (فوتبال برای امید) و Asian Dream (رویای آسیا) بر عهده دارد.

در حکم قنبرزاده به محمدی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند 7 ماده 67 اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان شاهد ارتقای بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزون تان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید، از خداوند منان مسئلت می کنم.

احسان محمدی از نویسندگان سایت خبرنگاران و دانش آموخته مقطع دکتری رشته فرهنگ و ارتباطات است. او به عنوان عضو موسس فرهنگستان فوتبال، کارشناس و صاحب نظر اجتماعی ورزش در رادیو و تلویزیون، فعال اجتماعی، نویسنده و روزنامه نگار شناخته می شود.

وی پیش از این مدیر روابط عمومی انستیتو علوم و فناوری کشورهای عضو اکو (ECO-IEST) و مدیر روابط عمومی دانشگاه محیط زیست بود و همچنین به عنوان مشاور رسانه ای و فرهنگی با سازمان هواپیمایی کشور، سازمان ملی بهره وری کشور، شرکت ملی مس، شرکت سایپا خودرو، وزارت ارتباطات و فناوری و ... سابقه همکاری دارد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 145310

به "فدراسیون فوتبال، احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال، احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید