عملکرد مرکز نیکوکاری ریحانه النبی (س) دانشگاه سمنان تشریح شد خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، مرکز نیکوکاری ریحانه النبی (س) دانشگاه سمنان فعالیت خود را از بهمن ماه 98 با هدف انجام خدمات عام المنفعه و نشر فرهنگ اسلامی بخصوص دانشجویان نیازمند تحت نظارت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آغاز کرد.

عملکرد مرکز نیکوکاری ریحانه النبی (س) دانشگاه سمنان تشریح شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرکز نیکوکاری ریحانه النبی (س) دانشگاه سمنان فعالیت خود را از 26 بهمن ماه 98 با هدف انجام خدمات عام المنفعه و نشر فرهنگ اسلامی با تأمین نیاز های مادی و معنوی افراد، خصوصاً دانشجویان نیازمند تحت نظارت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آغاز کرد.

این مرکز در اسفند ماه سال 98 با 3 عضو شامل 2 نفر کارمند و یک نفر هیات علمی کار خود را آغاز کرد و هم اکنون در یک سالگی تأسیس دارای 39 عضو شامل 17 کارمند و 22 هیات علمی است. بر این اساس تعداد اعضا در طول یکسال 13 برابر شده اند.

با درج فراخوان در فضا های محیطی و مجازی کمک های دانشگاهیان به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان در قالب کمک های نقدی به ارزش 80/762/000 ریال و غیر نقدی شامل پتو 21 تخته، روفرشی 4 عدد، زیرانداز 2 عدد، خشکبار شامل ماکارونی 10 عدد، روغن مایع 4 عدد، برنج 10 کیلو، شکر 3 کیلو، شیر خشک 8 عدد، لباس بچه، اسباب بازی و لوازم بهداشتی جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

لازم به ذکر است، دانشگاهیان مبلغی که مایل بودند از حقوق آنان کسر و به سیل زدگان اختصاص یابد را در سامانه رفاهی کارکنان ثبت نمودند. همچنین کمک های غیر نقدی نیز با برپایی چادر در محل میدان اول ورودی دانشگاه به مدت یک هفته جمع آوری شد.

پویش جمع آوری کمک های نقدی دانشگاهیان در جهت خرید تجهیزات پزشکی بیماران مبتلا به کرونا و اهدا به دانشگاه علوم پزشکی سمنان از دیگر برنامه های این مرکز بود. مبلغ 64/300/000 ریال از طریق این پویش تامین شد و در مجموع با کمک چهارمیلیارد و صد میلیون ریالی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان 27 دستگاه تجهیزات پزشکی مورد نیاز خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی سمنان قرار گرفت.

در راستای اجرای نامه معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر مشارکت دانشگاهیان در پویش همدلی کریمانه و کمک مؤمنانه، این طرح از 8 الی 15 اردیبهشت ماه در دانشگاه سمنان اجرا و بسته های مواد غذایی تهیه شده از محل کمک های پویش همدلی کریمانه و کمک مؤمنانه دانشگاهیان دانشگاه سمنان در شب ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام بین نیازمندان توزیع شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 136723

به "عملکرد مرکز نیکوکاری ریحانه النبی (س) دانشگاه سمنان تشریح شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد مرکز نیکوکاری ریحانه النبی (س) دانشگاه سمنان تشریح شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید