عباسعلی در فرانسه به تیم ملی ملحق می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست فدراسیون کاراته درباره غیبت حمیده عباسعلی در اردوی تیم ملی شرح داد.

عباسعلی در فرانسه به تیم ملی ملحق می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت فدراسیون کاراته، تیم ملی کاراته بانوان پس از مسابقات جهانی اسپانیا مدتی را به استراحت پرداخت. در این مدت فدراسیون تصمیم گرفت تا تیم ملی، کار خود را با ستاره موسوی سرمربی این تیم ادامه دهد. همچنین قرار شد که ملی پوشان کاراته به منظور کسب سهمیه المپیک 2020 در لیگ های جهانی شرکت نمایند.

اما نکته قابل توجه این است که حمیده عباسعلی در این مدت در اردوی تیم ملی حضور نداشت تا غیبت این ستاره کاراته بانوان خبر ساز شود.

محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص غیبت حمیده عباسعلی در اردوی تیم ملی بانوان اعلام کرد: پس از رقابت های جهانی مادرید، حمیده عباسعلی به دلیل مسائل شخصی راهی کشور کانادا شد و زمانی که ما اردوی تیم ملی و برنامه ها را اعلام کردیم، او در ایران حضور نداشت. با توجه به این که افراد برای حضور در رقابت های لیگ کاراته وان به صورت گل خانه ای انتخاب شدند، قرار شد عباسعلی نیز در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشد، اما به دلیل این که پیش از اعلام برنامه اردو از کشور خارج شده بود، نتوانست در اردو ها حضور یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عباسعلی ورزشکار حرفه ای است، از بابت تمرین و آمادگی مسئله ای نخواهد داشت و در مسابقات فرانسه به تیم ملی ملحق می شود. پس از آن همراه با تیم به کشور بر می شود تا با حضور در اردوی تیم ملی برای مسابقات بعدی آماده شود.

سرپرست فدراسیون کاراته درباره حضور نداشتن بعضی ملی پوشان تیم کاراته مردان در کمپ تمرینی ایتالیا گفت: بعضی از ملی پوشان به دلیل اینکه سرباز هستند مشکل خروج دارند و تنها در مسابقات لیگ جهانی همراه تیم خواهند بود. به همین خاطر در کمپ تمرینی اینتالیا حضور نخواهند داشت.

4051/

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

batask.ir: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89158

به "عباسعلی در فرانسه به تیم ملی ملحق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسعلی در فرانسه به تیم ملی ملحق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید