ضرورت گرایش جشنواره ملی حرکت به سمت کارآفرینی و تخصص گرایی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: با فراهم شدن بسترهای مورد احتیاج و مشارکت حرفه ای دانشجویان، ضروری است جشنواره حرکت در دانشگاه علم و فرهنگ بیش از پیش به سمت کارآفرینی، تخصص گرایی و موضوع های مرتبط با آینده شغلی حوزه های علمی گرایش پیدا کند.

ضرورت گرایش جشنواره ملی حرکت به سمت کارآفرینی و تخصص گرایی

به گزارش خبرنگاران، دکتر سید سعید هاشمی در اختتامیه جشنواره ملی حرکت ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: جشنواره حرکت با هدف ایجاد پیوند بیشتر بین انجمن های علمی دانشگاه ها با بخش های مختلف کشور، تاکنون 11 دوره به موضوع معاونت فرهنگی وزارت علوم در دانشگاه های مختلف کشور برگزار شده است.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ اضافه نمود: در واقع این جشنواره علاوه بر دارا بودن اهداف فرهنگی، پرورشی، هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط بین انجمن های علمی تخصصی، در پی ایجاد فرصتی برای تجربه کردن مهارت های فردی و اجتماعی و پرداختن به علاقه ها و توانمندی های دانشجویان است که این بحث بسیار مهم است چون می تواند مرکز شکل گیری آینده شغلی دانشجویان محسوب گردد.

وی تاکید نمود: دانشجویان با هدف نقش آفرینی در سازندگی کشور تحصیل می نمایند و ما در دانشگاه علم و فرهنگ کوشش داریم که بتوانیم با ایجاد بستر مناسب شاهد بالندگی دانشجویان در حوزه های تخصصی و خدمت به کشور باشیم.

دکتر هاشمی گفت: واقعیت این است که فعالیت دانشجویان در انجمن های علمی تخصصی دانشگاه منجر به افزایش مهارت کار گروهی وبارور شدن انگیزه های علمی می گردد که شغل و آینده دقیقاً همین جا است.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ برگزاری جشنواره حرکت، افتتاح پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و همچنین تأسیس بنیاد کسب و کار را از جمله این بسترها دانست و اضافه نمود: امیدواریم دانشجویان با حضور حداکثری خود در این مجموعه ها اهداف را محقق نمایند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24619

به "ضرورت گرایش جشنواره ملی حرکت به سمت کارآفرینی و تخصص گرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت گرایش جشنواره ملی حرکت به سمت کارآفرینی و تخصص گرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید