صدور مجوز برگزاری اردوی 4 رشته و 5 لیگ

به گزارش مجله سرگرمی، مجوز برگزاری اردوی تیم های ملی بعضی رشته های ورزشی با حضور حداقل نفرات و رعایت پروتکل های بهداشتی صادر شد.

صدور مجوز برگزاری اردوی 4 رشته و 5 لیگ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش که به ریاست محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار گردید، علاوه بر ماهر معاون ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک، روسا و دبیران فدراسیون هایی نظیر ووشو، تنیس، بوکس، والیبال و دوچرخه سواری نیز حضور داشتند و به بیان دغدغه های خود پرداختند.

مسجدی در مورد برپایی اردوهای ملی و لیگ های بعضی رشته های ورزشی گفت: در این راستا و پیرو جلسه ای که پیشتر با رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت برگزار گردید و نامه او، موضوع نامه نگاری شماری از فدراسیون های ورزشی که پیش از این درخواست های خود را مبنی بر برگزاری اردوهای ملی با توجه به ضرورت آن رشته ورزشی مطرح نموده بودند، مورد آنالیز نهاده شد و مقرر شد اردوی تیم های ملی رشته های بوکس، کشتی، تکواندو و ووشو با حداقل نفرات و با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع گردد.

وی توضیح داد: علاوه بر این مجوز برگزاری رقابت های لیگ والیبال، لیگ تالو و لیگ پومسه، لیگ تنیس و لیگ دوومیدانی با رعایت پروتکل های بهداشتی صادر شد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام نمود: برابر اعلام ماهر معاون ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران، باشگاه های ورزشی تهران عظیم نیز در صورت اخذ گواهی آموزشی ضد کرونا (که در سایت پایگاه خبری فدراسیون پزشکی ورزشی موجود است)، می توانند فعالیت های خود را به طور مجدد و با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع نمایند.

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110899

به "صدور مجوز برگزاری اردوی 4 رشته و 5 لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز برگزاری اردوی 4 رشته و 5 لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید