صدای دانشگاه فنی وحرفه ای به سازمان بودجه رسید ، از بازگشت دانشجویان ایرانی ووهان تا شروع ثبت نام کنکور 99

به گزارش مجله سرگرمی، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

صدای دانشگاه فنی وحرفه ای به سازمان بودجه رسید ، از بازگشت دانشجویان ایرانی ووهان تا شروع ثبت نام کنکور 99

با ما همراه باشید و با قیمت تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای مشابه دیگر دانشگاه ها شد

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: شاخص های بودجه ای دانشگاه فنی و حرفه ای در حال حاضر با شاخص های آموزش و پرورش عمومی سنجیده می گردد و دلیل تفاوت زیاد بودجه این دانشگاه با سایر مراکز در همین امر است فلذا اگر مشکل دانشگاه فنی و حرفه ای با تغییر دفتر بخشی از آموزش عمومی به آموزش عالی مرتفع می گردد بنده دستور اجرایی شدن تغییر دفتر بخشی این دانشگاه را اعلام می دارم و با جدیت می گویم هر تخصیص اعتباری که برای دانشگاه های وزارت علوم صورت می گیرد تخصیص های آن مشابه سایر موسسات آموزش عالی خواهد بود.

تفاهم نامه 4 جانبه راه اندازی مرکز هوش مصنوعی شهدای دانشجوی سانحه هوایی به زودی امضا می گردد

سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد دادند که مرکزی هوش مصنوعی به نام شهدای دانشجوی حادثه هوایی هواپیمایی اوکراین راه اندازی گردد دراین خصوص از روسای سه دانشگاه صنعتی شریف، تهران و صنعتی امیرکبیر دعوت شد تا درخصوص نحوه کار این مرکز گفتگو صورت گیرد. به زودی یک تفاهم نامه چهارجانبه با امضا دو وزیر برای راه اندازی این مرکز منعقد خواهد شد.

ثبت نام اولیه جذب نیروی امریه وزارت علوم شروع شد

متقاضیان واجد شرایط مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که مایل به گذراندن خدمت سربازی خود در قالب امریه هستند، می توانند از 15 الی 30 بهمن 1398 نسبت به ثبت نام اولیه در سامانه جذب امریه وزارت علوم اقدام نمایند.

دانشجویان مقیم ووهان به ایران بازگشتند

کیانوش جهانپور رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در توئیتی خاطرنشان کرد که کاروان دانشجویان و هموطنان ایرانی مقیم ووهان، با پرواز اختصاصی به وطن بازگشتند و پس از انجام آنالیز ها و اقدامات اولیه در محلی از پیش مشخص شده در نزدیکی فرودگاه، تا ساعاتی دیگر تحت مراقبت های بهداشتی به محل اسکان و قرنطینه اعزام خواهند شد.

ثبت نام آزمون سراسری سال 99 از 16 بهمن ماه شروع شد

ثبت نام پنجاهمین دوره آزمون سراسری از روز 16 بهمن ماه 98 شروع شد و تا روز پنجشنبه 24 بهمن ادامه دارد و داوطلبان می توانند همزمان دفترچه راهنمای این آزمون را از سایت سازمان سنجش دریافت نمایند.

ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تا 18 بهمن ماه ادامه دارد

ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی تا روز آدینه 18 بهمن ماه 98 ادامه دارد.

دانشگاه الزهرا (س) بدون آزمون دانشجوی دکتری می پذیرد

دانشگاه الزهرا (س) مطابق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان دوره تحصیلی دکتری (ابلاغیه وزارت علوم) از بین دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد در رشته های مرتبط برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری سال تحصیلی 1400-1399 بدون آزمون (استعداد درخشان) به صورت ثبت نام اینترنتی و انجام مصاحبه دانشجو می پذیرد.

دفترچه راهنمای آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال 99 منتشر شد

مرکز سنجش آموزش پزشکی دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1399-1400 را منتشر کرد.

کیفیت آموزشی 53 موسسه آموزش عالی در دی ماه 98 آنالیز شد

هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم از 53 دانشگاه و موسسه آموزشی استا ن های گیلان، گلستان، خراسان شمالی، ایلام، خوزستان، سمنان و اردبیل بازدید کردند.

دولت مکلف به افزایش سهم دانشگاه فنی وحرفه ای در نظام آموزش عالی است

ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی وحرفه ای گفت: طبق قانون 65 برنامه ششم توسعه دولت مکلف است به منظور افزایش سهم آموزش های مهارتی در نظام آموزشی کشور نسبت به افزایش سهم دانشگاه فنی وحرفه ای و دانشگاه علمی کاربردی در نظام آموزش عالی کشور اقدام و تجهیزات آموزشی هنرستان ها، آموزشکده ها و دانشگاه های فنی و حرفه ای را به روز کند.

تحریم دانشگاه ها نشان دهنده قدرت علمی ایران است

عباسعلی کریمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تحریم را نشان دهنده قدرت علمی کشور دانست و اظهار کرد: تحت فشار قرار دادن دانشگاه ها و جامعه علمی ایران آن نظر و ادعا که عنوان می کرد سطح علمی دانشگاه های ایران پایین است را تحت الشعاع قرار می دهد و موحب خوشحالی و افتخار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66910

به "صدای دانشگاه فنی وحرفه ای به سازمان بودجه رسید ، از بازگشت دانشجویان ایرانی ووهان تا شروع ثبت نام کنکور 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای دانشگاه فنی وحرفه ای به سازمان بودجه رسید ، از بازگشت دانشجویان ایرانی ووهان تا شروع ثبت نام کنکور 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید