شکایت باشگاه پرسپولیس از استوکس، انصاری فرد: دیگر او را نمی خواهیم!

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد استوکس دیگر بازیکن این باشگاه نیست و به دنبال شکایت از او هستند.

شکایت باشگاه پرسپولیس از استوکس، انصاری فرد: دیگر او را نمی خواهیم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آنتونی استوکس، مهاجم پرحاشیه و بی انضباط پرسپولیس که مدتی است به ایران برنگشته و اعلام کرده فعلاً قصد حضور در تمرینات این تیم را ندارد، روز گذشته توسط پلیس انگلیس در لندن بازداشت شد و بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفت. باشگاه پرسپولیس هم که به دنبال بازگشت این بازیکن بود بعد از این اتفاق گفت دیگر خواهان بازگشت او نیست.

محمدحسن انصاری فرد در خصوص شرایط این بازیکن گفت: ما پیش از این به دنبال بازگشت استوکس به ایران بودیم تا ضمن برخورد انضباطی و قانونی با او و جرایمی که در خور بی انضباطی او باشد بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم ولی گفت فعلاً قصد بازگشت به ایران را ندارد.

وی اضافه نمود: روز گذشته هم خبر دستگیری او در انگلیس منتشر شد که با این تفاسیر تصمیم گرفتیم قید او را بزنیم و دیگر به دنبال بازگشت این بازیکن نیستیم ولی برای دفاع از حق و حقوق پرسپولیس با معاونت حقوقی باشگاه پیگیر کارهای شکایت از او به فیفا هستیم و این راستا را تا آخر با جدیت می رویم تا حق باشگاه پایمال نشود.

گفتنی است استوکس مبلغی دریافتی از باشگاه پرسپولیس داشته که مربوط به بیش از زمان حضورش در این تیم بوده و از همین رو باشگاه پرسولیس قصد دارد از او غرامت بگیرد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74076

به "شکایت باشگاه پرسپولیس از استوکس، انصاری فرد: دیگر او را نمی خواهیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت باشگاه پرسپولیس از استوکس، انصاری فرد: دیگر او را نمی خواهیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید