شورای معاونان بوشهر با حضور مدیرکل دفتر بازرسی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد

به گزارش مجله سرگرمی، جلسه شورای معاونان استان بوشهر با حضور مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار گشت.

شورای معاونان بوشهر با حضور مدیرکل دفتر بازرسی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر، در این جلسه معاونان استان گزارش عملکرد خود را در سال 97 به مدیرکل بازرسی سازمان ارائه کردند.

سید رحمت الله رئوف این جلسه گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان میراث فرهنگی بحث آموزش و ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری از میراث است.

مدیر کل بازرسی سازمان میراث فرهنگی همدلی کارمندان در کنار هم برای خدمت رسانی به مردم را مهم دانست و گفت: سازمان ما باید در کنار مردم باشد، مردم رکن اصلی عملکرد ما هستند و رضایت آنها یعنی عملکرد خوب و عدم رضایت به معنی عملکرد ضعیف است.

او در خاتمه گفت: مدیران و معاونان میراث فرهنگی استان بوشهر که مشغول خدمت رسانی هستند بسیار جوان و خلاق هستند و این عملکرد خوب نشان از نیروی جوانی و خستگی ناپذیری است که در کنار هم همانند یک خانواده فعالیت دارند.

ارغوان مهدی زاده مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر نیز در این نشست گفت: ما در تلاش هستیم که بتوانیم خدماتی مطلوب برای ارباب رجوع داشته باشیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ادامه داد: آنچه که برای ما مهم است رضایت ارباب رجوع است و برای این مهم کارهای خوبی در اداره کل میراث فرهنگی اجرا شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در خاتمه از تمام پرسنل اداره کل بابت عملکرد خوب در سال 97 تشکر و قدردانی کرد و گفت: این عملکرد باعث خواهد شد که بار مسئولیت ما بیشتر شود و باید سال 98 نیز با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38464

به "شورای معاونان بوشهر با حضور مدیرکل دفتر بازرسی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای معاونان بوشهر با حضور مدیرکل دفتر بازرسی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید