شهرهای زیبایی که باید یک بار هم که شده به آن جا سفر کنید

به گزارش مجله سرگرمی، حتما برای شما هم پیش آمده که در پی مکانی برای فرار از ازدحام و شلوغی شهرهای عظیم باشید. در مجله خبرنگاران شهرها و روستاهای کوچک و زیبایی را از سراسر جهان به شما معرفی می کنیم که می توانید به اسم مقصد گردشگری بعدی خود انتخاب نموده و یک سفر آرام و به دور از شلوغی را تجربه کنید.

شهرهای زیبایی که باید یک بار هم که شده به آن جا سفر کنید

معرفی مقصد گردشگری ؛ شفشاون در مراکش

شفشاون در رشته کوه های ریف در شمال غربی مراکش واقع شده است. این شهر کوچک به علت رنگ آبی زیبای خانه ها و خیابان هایش معروفیت دارد. در قرن پانزدهم، شفشاون به اسم دژ دفاعی استفاده می شد. امروزه این شهر زیبا با خانه های آبی و خیابان های سنگفرش یک مقصد گردشگری ایده آل برای افرادی است که در پی تجربه یک سفر آرام هستند. بلیط تهران استانبول

یانگشاو در چین

شهر یانگشاو که در چین واقع شده و تنها 300000 نفر جمعیت دارد، خود به تنهایی یک مقصد گردشگری زیبا است. اما جاذبه اصلی آن زمانی تعیین می گردد که با قایق یا دوچرخه به خارج از شهر بروید. کوه های زیبای این شهر که در مه دیده می شوند و پیرمردانی که با کلاه ها و لباس های سنتی با قایق های شان در حال حرکت هستند، چشم انداز های خاص و زیبایی را به نمایش می گذارند. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

لالی بلا در اتیوپی

شهر تاریخی لالی بلا بهشتی برای باستان شناسان و علاقمندان به تاریخ است. مجموعه کلیساهای سنگی لالی بلا از جمله آثار تاریخی دنیا هستند که کمتر به اسم یک مقصد گردشگری مورد توجه قرار گرفته اند. این بناهای مقدس با کنده کاری بر روی سنگ ها به وجود آمده اند و به این شهر حال و هوای روحانی و البته راز آلودی داده اند.

سانتورینی در یونان

شهر زیبای سانتورینی در یونان به علت خانه های سفید و گنبدهای آبی رنگ و قرار گرفتن در کنار دریای آب رنگ مدیترانه معروفیت دارد. اگرچه این شهر هر سال با سیلی از گردشگر ها روبه رو می گردد اما زیبایی این شهر کوچک و رویایی باعث شده ارزش تحمل شلوغی را داشته باشد. بلیط هواپیما تهران مشهد

مون سن میشل در فرانسه

مون سن میشل یک جزیره تاریخی و قدیمی است که با صومعه های زیبایی از قرن هشتم احاطه شده است. این جزیره که امروزه یک مقصد گردشگری منحصربفرد است، تنها 44 نفر ساکن دارد و یکی از زیباترین مکان های روی کره زمین است.

هواکاچینا در پرو

هواکاچینا یک روستای زیبا و کوچک در دل کویر است. این شهر سرسبز در بیابان های پرو، مانند بهشتی برای مسافرانی است که از گرمای کویر در پی مکانی خنک و سرسبز هستند.

بروخه در بلژیک

اروپا پر از شهرهای باستانی و قرون وسطایی است که انگار از داخل کتاب های افسانه ای بیرون آمده اند. یکی از این شهرهای تاریخی که زیبایی خیره کننده ای دارد بروخه نام دارد.

هالشتات در اتریش

دهکده زیبای هالشتات در اتریش، در کنار کوه و دریاچه واقع شده است. کوه های این دهکده از درختان سرسبز پوشیده شده هالشتات را به همراه دیگر جاذبه هایش به یک مقصد گردشگری رویایی تبدیل نموده است. بلیط هواپیما

دوبرونیک در کرواسی

دوبرونیک به علت داشتن دژ های بسیار زیبا و قدیمی که در نزدیکی آب های شفاف و زلال دریای آدریاتیک قرار گرفته اند معروفیت دارد. این شهر محل فیلم برداری سریال بازی تاج و تخت بوده و همین به جاذبه های این مقصد گردشگری که از برترین نقاط گردشگری کرواسی است می افزاید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156722

به "شهرهای زیبایی که باید یک بار هم که شده به آن جا سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای زیبایی که باید یک بار هم که شده به آن جا سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید