شهربازی امامزاده حمزه علی بلداجی پلمب شد

به گزارش مجله سرگرمی، شهربازی امامزاده حمزه علی بلداجی به دلیل فعالیت خودسرانه و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

شهربازی امامزاده حمزه علی بلداجی پلمب شد

به گزارش از ، محمدحسن کرمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: شهربازی امامزاده حمزه علی بلداجی به دلیل فعالیت خودسرانه و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

او اضافه کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا شهر های بازی جزو صنوف پرخطر اعلام شده و فعالیت این مراکز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

  • پلمب 3 واحد صنفی متخلف در فارسان

کرمی اضافه کرد: به رغم تأکید بر عدم فعالیت اینگونه مراکز در روز های شیوع کرونا، مدیریت شهربازی امامزاده حمزه علی بلداجی در اقدامی خودسرانه اقدام به پذیرش بچه ها، نوجوانان و خانواده ها نموده که توسط بازرسان بهداشتی و انتظامی پلمپ شد.

او تجهیز نبودن به جعبه کمک های اولیه و اطفا حریق، عدم انجام پاکسازی و گندزدایی، نبود سطل زباله و فعالیت افراد دوره گرد و دست فروش در فضایی کاملا غیربهداشتی را دیگر تخلفات این مجموعه اظهار داشت و اضافه کرد: دستورالعمل های بهداشتی در این شهربازی به هیچ وجه رعایت نشده است.

کرمی با انتقاد از کوتاهی برخی ادارات و دستگاه های دولتی در نظارت از بخش های متبوع خود، تأکید کرد: به منظور حفظ سلامت مردم با هرگونه تخلف و اقدام علیه بهداشت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104310

به "شهربازی امامزاده حمزه علی بلداجی پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی امامزاده حمزه علی بلداجی پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید