شروع امیدوار کننده شهرداری ارومیه در اولین حضور اکبری بر روی نیمکت

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان غربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر برابر شهداب یزد به پیروزی رسید.

شروع امیدوار کننده شهرداری ارومیه در اولین حضور اکبری بر روی نیمکت

دیدارهای معوقه هفته ششم لیگ برتر والیبال عصر امروز(یکشنبه) در حالی با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار گشت که تیم شهرداری ارومیه در اولین حضور سرمربی جدیدش توانست یک پیروزی شیرین خانگی را کسب کند.

در یکی از مهمترین بازی ها، تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر و در حضور بیش از 3000 هوادار عاشق والیبال پیروز شد در اولین حضور پیمان اکبری بر روی نیمکت مربیگریش با نتیجه 3 بر صفر برابر شهداب یزد به پیروزی برسد تا با کسب پنجمین بردش 16 امتیازی شود.

به گزارش خبرنگاران، ست های این بازی با امتیازهای 25-20، 25-17 و 25-15 به سود ارومیه ای ها به سرانجام رسید تا هواداران این تیم به روزهای خوب با سرمربی جدیدشان امیدوارتر شوند.

در سایر دیدارها شهرداری گنبد با نتیجه 3 بر صفر از سد پیام مشهد گذشت و سپاهان اصفهان با همین نتیجه برابر میزبانش راهیاب ملل مریوان به رجحان دست یافت.

در مهمترین دیدار هفته نیز ساپیا توانست قاطعانه و با حساب 3 بر صفر برابر شهرداری ورامین صدرنشین به رجحان برسد تا اولین شکست ورامینی ها رقم بخورد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67342

به "شروع امیدوار کننده شهرداری ارومیه در اولین حضور اکبری بر روی نیمکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع امیدوار کننده شهرداری ارومیه در اولین حضور اکبری بر روی نیمکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید