شجاعت بازی در برابر یک تیم 10 نفره را نداشتیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پائولو سرجیو شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش در مقابل شاگردان امید نمازی پیرامون این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقه برای هر دو تیم بازی سختی بود و باید بگویم که برای لحظاتی از نتیجه بازی و عملکرد برخی از بازیکنانم ناامید شدم چراکه ما قسمت سخت کار را پشت سر گذاشته بودیم اما شجاعت بازی کردن در برابر یک تیم 10 نفره را نداشتیم.

شجاعت بازی در برابر یک تیم 10 نفره را نداشتیم

وی ادامه داد: ما چندین موقعیت ضد حمله با برتری از نظر تعداد نفرات نسبت به تیم ذوب آهن در یک سوم دفاعی حریف ایجاد کردیم اما همه آنها را از دست دادیم و به نوعی موقعیت برای گلزنی حریف و تساوی ایجاد کردیم.

سرمربی صنعت نفت از نتیجه ابراز نارضایتی کرد و اضافه نمود: یک امتیاز خارج از خانه نتیجه بدی نیست اما در شرایطی که می توانستیم تیم برتر میدان باشیم و سه امتیاز را از آن خود کنیم من از این نتیجه رضایت ندارم.

وی عدم حفظ توپ را عامل این نتیجه عنوان نمود و گفت: بازیکنان من پس از برتری بازی را ساده نگرفتند و در واقع دلیل این تساوی این بود که آنها بجای حفظ توپ و مالکیت آن سعی داشتند با حملات بیشتر گل های بیشتری به ثمر برسانند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4068

به "شجاعت بازی در برابر یک تیم 10 نفره را نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعت بازی در برابر یک تیم 10 نفره را نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید