شاگردان پپ همچنان صدرنشین باقی ماندند، صعود دو پله ای بایرن

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نشریه بیلچر ریپورت رنکینگ برترین تیم های اروپایی را اظهار داشت که به توضیح زیر است؛

شاگردان پپ همچنان صدرنشین باقی ماندند، صعود دو پله ای بایرن

10- پورتو پرتغال: این تیم پرتغالی که هم امتیاز با بنفیکا و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول این لیگ قرار گرفته است، فردا شب باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد به مصاف لیورپول برود. پورتو در رده بندی ای که توسط بلیچر ریپورت اعلام شده، نسبت به رده بندی قبلی ای ن نشریه، یک رده صعود نموده است.

9- آژاکس هلند: پسران هلندی اریک تن هاگ در آژاکس که ماه گذشته پیروز به حذف رئال در سانتیاگو برنابئو شدند، امیدوار هستند تا در جدال چهارشنبه شب با یوونتوس هم پیروز شوند و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود نمایند. آژاکس هم مانند پورتو نسبت به رده بندی قبلی بیلچر ریپورت یک رده صعود نموده است.

8- منچستریونایتد انگلیس: سولشیر که بر خلاف آغاز طوفانی خود در چند وقت اخیر نتایج درخشانی نگرفته است، امیدوار است تا با شکست بارسلونا قدم مثبت دیگری برای ماندگاری در منچستر بردارد. این تیم انگلیسی بر خلاف پورتو و آژاکس بدون تغیر نسبت به رده بندی قبلی، در رده هشتم قرار گرفته است.

7- دورتموند آلمان: لوسین فاوره که تا هفته قبل با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ آلمان قرار داشت، با شکست سنگین برابر بایرن حالا باید چشم انتظار این غول آلمانی باشد تا بلکه بتواند بعد از شش فصل نام قهرمان لیگ آلمان را عوض کند. زنبورهای آلمانی نسبت به رده بندی قبلی بیلچر ریپورت یک رده سقوط نموده اند.

6- پاریسن ژرمن فرانسه: سران قطری باشگاه پاریسن ژرمن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به سراغ خرید توماس توخل مربی آلمانی پیشین دورتموند رفتند اما این مربی پیروز به کسب این جام برای آنها نشد تا احتمالاً در انتها فصل باز هم شاهد تغیر در کادر مربیگیری پاریس باشیم. این تیم فرانسوی هم مانند دورتموند یک رده در این رده بندی سقوط نموده است.

5- بایرن مونیخ آلمان: روند پر فراز و نشیب این تیم قدرتمند همچنان ادامه دارد. کواچ و شاگردان که به تازگی پیروز شدند تا با شکست و تحقیر پنج گله دورتموند به صدر جدول لیگ آلمان صعود نمایند در این رده بندی دو پله صعود کردند.

4- یوونتوس ایتالیا: بیانکونری همچنان در لیگ ایتالیا می تازد و تنها با کسب یک پیروزی دیگر می تواند به مقام قهرمانی این لیگ برسد. یوونتوس که چهارشنبه شب باید به مصاف آژاکس برود در این رده بندی بدون تغیر در رده چهارم است.

3- لیورپول انگلیس: به نظر می رسد سال جاری دیگر سال آن ها باشد! لیورپول که با یورگن کلوپ جانی تازه گرفته است، سال جاری مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا است. نایب قهرمان سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا هم مانند یوونتوس بدون تغیر در رده سوم این جدول قرار گرفته است.

2- بارسلونا اسپانیا: کاتالان ها فاصله ای تا قهرمانی در لیگ اسپانیا ندارند. آن ها که چهارشنبه شب باید به مصاف منچستر یونایتد بروند مهم ترین هدف سال جاری خود را قهرمانی در لیگ قهرمانان می دانند و امیدوار هستند تا با درخشش مسی قهرمان این جام شوند.

1- منچسترسیتی انگلیس: شاگردان گواردیولا سال جاری هم مانند سال گذشته تا اواسط فصل عالی بوده اند و باید دید آیا این تیم باز هم مانند سال گذشته در انتها فصل دچار افت می گردد یا خیر؟ حضور سه تیم از لیگ انگلیس در این رده بندی نشان از قدرت بالای این لیگ دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18515

به "شاگردان پپ همچنان صدرنشین باقی ماندند، صعود دو پله ای بایرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان پپ همچنان صدرنشین باقی ماندند، صعود دو پله ای بایرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید