سیمئونه: نگران دیدار مقابل بارسلونا نیستم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم اتلتیکو مادرید اعلام کرده نگران بازی مقابل بارسلونا نیست و در انتظار بازگشت بازیکنان از اردو های ملی خواهد بود تا تاکتیک های مورد نظر خود را شکل دهد.

سیمئونه: نگران دیدار مقابل بارسلونا نیستم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اتلتیکو مادرید توانست 4-0 کادیز را شکست دهد و با روحیه ای خوب آماده دیدار مقابل بارسلونا شود که پس از خاتمه اردو های ملی برگزار خواهد. سیمئونه پس از برد مقابل کادیز به خبرنگاران در این رابطه گفته: آن ها ما را می شناسند و می دانند که این برد ما تاثیری در بازی مقابل بارسولنا ندارد. 15 روز باقی مانده. بازیکنان به اردو های ملی می فرایند و ما باید صبر کنیم تا آن ها را در اختیار داشته باشیم. اینگونه برای بازی بعد آماده می شویم. باید ببینیم چه زمانی بازیکنان برمی گردند و با شرایطی آن ها را مشاهده می کنیم تا تیم را با توجه به آن آماده و روانه بازی کنیم.

سیمئونه در ادامه اضافه نمود: ما شور و اشتیاق مان را بازیابی و به روز رسانی کردیم و شور و اشتیاق برای ما چیزی است که مقابل ویارئال و هوئسکا یا در جریان شکست مونیخ دیدیم. تیم مان را خوب، پویا، قدرتمند و با تمایل به برد مشاهده می کنم و می بینم که بازیکنان چگونه در تمرینات حضور پیدا می کنند. چیزی که من را راضی می کند این است، بازیکنانی مانند هرموسو یورنته و هکتور هررا که فرصت کمی برای بازی داشته اند این روز ها در تیم بسیار مهم هستند. منتظر بازیکنانی، چون ورسالیکو، دیگو کاستا، ویتلو و کاراسکو هم هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117993

به "سیمئونه: نگران دیدار مقابل بارسلونا نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: نگران دیدار مقابل بارسلونا نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید