سه روز مانده به آغاز اردو: بی خبری از لباس تیم ملی!

به گزارش مجله سرگرمی، به فاصله فقط سه روز تا آغاز اردوی تیم ملی هنوز نمی دانیم لباس های تیم ملی از چه برندی تامین شده و این خودش می تواند یک فاجعه قلمداد گردد.

سه روز مانده به آغاز اردو: بی خبری از لباس تیم ملی!

آغاز یک دوران تازه؛ لوگو و برند تازه

به نظر می رسد تیم ملی بعد از انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی دوران تازه ای را آغاز خواهد نمود.با تغییرات کلی در کادر فنی و حضور مربیان جدید ایرانی و خارجی در کادر تیم ملی انگار همه چیز عوض شده و شکل تازه ای به خود گرفته است.

این تغییرات به غیر از جابجایی اشخاص، قرار است در لباس تیم ملی هم به شکل ویژه ای نمود پیدا کند و تیم ملی با لباس های جدیدی وارد اردوی خردادماه خود و متعاقب آن بازی های محبت آمیز اش در تهران و سئول خواهد شد.

آنچه مسلم است اینکه دیگر تیم ملی لباس های آدیداس قبلی اش را بر تن نخواهد نمود و باید با برند دیگری وارد اردو گردد.آدیداس با وجود قول مساعد مدیرانش، پشت فدراسیون ایران را خالی کرد و قراردادش با ما را بهم زد.با این حال کی روش با تاکید بر اینکه کلی از البسه این برند خریداری شده و در انبارهای فدراسیون موجود است مسوولان فدراسیون را ملزم به این کرد تا در جام ملتهای آسیا هم با لباس های آدیدس وارد میدان گردد.

بعد از رفتن کی روش ، فدراسیون برای آغاز همکاری با برند جدید فراخوان داد و دو سه بار هم این فراخوان را تمدید کرد .قرار بود تا 30 اردیبهشت برندهای داخلی و خارجی به فدراسیون فوتبال پیشنهاد بدهند و در صورت برخورداری از شرایط لازم با فدراسیون به عنوان تامین کننده البسه همه تیم های ملی اعم از فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در رده مردان و زنان همکاری کند.

فدراسون در حالی این رویه را پیش گرفت که قبل از جام ملتهای آسیا با برند آلشپورت قرارداد بسته بود و همین حالا در سایت فدراسیون فوتبال برند آلشپورت به عنوان یکی از حامیان تعیین شده است.جالب اینکه تیم امید در قابت های مرحله اول مقدماتی المپیک با لباس های این برند وارد مسابقات شد و ظاهرا آلشپوت نزدیک ترین برند به پیراهن تیم ملی است و شاید وصال دوباره آن با فدراسیون همین الان نهایی شده باشد.

در حالی که راهنمایی الله ممبینی رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال کاملا سکوت نموده و حرف نمی زند،شنیده می گردد غیر از آلشپورت چند برند داخلی و خارجی نیز خواهان همکاری با فدراسیون هستند و در فراخوان شرکت نموده اند.یکی از آنها برند مجید است که طی چند سال اخیر همیشه با فدراسیون نه به صورت رسمی اما همکاری گسترده ای داشته است.مجید همین حالا البسه تیم های پایه فوتبال، ساحلی و فوتسال را تامین نموده است و در تمرینات تیم های نوجوانان، جوانان و نونهالان به علاوه تیم ساحلی لباس های این برند را بر تن بازیکنان می بینیم.

در شرایطی که برند آلشپورت تنها برند اروپایی است که می تواند با فدراسیون همکاری کند چینی ها تنها رقیب خارجی آلشپورت به حساب می آیند. گفته می گردد برند لی نینگ چین که البسه استقلال و پرسپولیس را تامین می نماید نیز برای در اختیار دریافت اسپانسرینگ لباس های تیم ملی پا پیش گذاشته و شرایط خودش را اعلام نموده است.

همچنین شنیده شده برند ایرانی یوسف که طی دو سه سال اخر مطرح شده هم برای در اختیار دریافت اسپانسرینگ البسه تیم های اقتصادی پا پیش گذاشته است که باید دید کمیته بازاریابی با شرایط کدامیک از آنها کنار خواهد آمد و این همکاری پا می گیرد.

از سوی دیگربا توجه به اینک البسه تیم ملی در این اردو تغییر خواهد نمود باید منتظر رونمایی از لوگوی تازه فداسیون فوتبال روی لباس های ملی پوشان نیز باشیم.فدراسیون فوتبال مدتی قبل تصمیم به تغییر لوگوی رسمی خود گرفت و فراخوانی در این زمینه برای طراحان منتشر کرد.آخرین مهلت ارسال لوگوهای طراحی شده 30 اردیبهشت بوده و پیش بینی می گردد لباس های تیم ملی با لوگوی جدید رد اردویپیش رو تغییرات بیشتری داشته باد.

در حالی که به فاصله فقط سه روز تا آغاز اردوی تیم ملی هنوز نمی دانیم لباس های تیم ملی از چه برندی تامین شده و این خودش می تواند یک فاجعه قلمداد گردد،نکته تاسف بار ماجرا اینجاست که در زمینه قرارداد با اسپانسر جدید ، طراحی و ثبت لوگوی تازه ، فدراسیون به شدت ضعیف عمل می نماید و انگار دوست دارد همه امور را مخفیانه پیش ببرد و در نهایت به درج یک خبر ساده در این زمینه بسنده می نماید در حالی که هر دو اتفاق را می توان با سلیقه، تشریفات و مقدمات بهتری بیان کرد.

3-670

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25412

به "سه روز مانده به آغاز اردو: بی خبری از لباس تیم ملی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه روز مانده به آغاز اردو: بی خبری از لباس تیم ملی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید