سلطانی سرمربی تیم ملی کاراته ازبکستان شد

به گزارش مجله سرگرمی، مربی سابق تیم ملی کاراته ایران به مدت یک سال هدایت تیم ملی کاراته ازبکستان را برعهده گرفت.

سلطانی سرمربی تیم ملی کاراته ازبکستان شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، شهاب سلطانی با عقد قراردادی یکساله هدایت تیم ملی کاراته بزرگسالان ازبکستان را برعهده گرفت. او پس از این انتخاب گفت: موفقیت کاراته ایران هم برای من و هم برای سایر ایرانی ها مایه خوشحالی، سرافرازی وافتخار است.

شهاب سلطانی گفت: با همکاری کمیته ملی المپیک ایران و ازبکستان و همچنین حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته و جواد سلیمی مشاور روابط بین الملل شرایطی ایجاد شد تا بتوانم هدایت تیم ملی کاراته ازبکستان را به مدت یکسال برعهده بگیرم.

وی افزود: از امروز کارم را رسما آغاز می کنم. در کنار من 2 مربی ازبکستانی حضور دارند که از مربیان با سابقه در تیم ملی هستند و شناخت و تجربه خوبی از بازیکنان دارند و من امیدوارم با کمک یکدیگر به سمت هدف واحد حرکت کنیم.

سلطانی در مورد شرایط امتیازات کاراته کاهای تیم ازبکستان برای المپیک توکیو 2020 گفت: مسابقات پرتعدادی برگزار شده و امتیازات زیادی نیز از دست رفته با این حال 6 لیگ برتر و یک مرحله لیگ سری آ را پیش رو داریم و تلاش خواهیم کرد تا امتیازات باقی مانده را جمع آوری کنیم.

وی ادامه داد:کاراته ازبکستان در سطح آسیا جز کشورهای خوب است و 3 کاراته کا این کشور هم رنکینگ خوبی دارند چنانچه بازیکنان عملکرد مناسبی در کاراته وان ها یا در مسابقه کسب سهمیه فرانسه داشته باشند، می توان امیدوار به کسب سهمیه المپیک بود.

سلطانی گفت: 24 سال در رده های مختلف تیم ملی ایران حضور داشتم و جدا شدن از کاراته ایران که بخشی از قلب و روح من آنجاست بسیار سخت بود. برای تیم ملی ایران، کادر فنی و بچه ها آرزوی موفقیت می کنم انشالله عملکرد موفقی همانند همیشه داشته باشند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52651

به "سلطانی سرمربی تیم ملی کاراته ازبکستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی سرمربی تیم ملی کاراته ازبکستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید