سلام بر ابراهیم با بی پولی

به گزارش مجله سرگرمی، گروه فرهنگی خبرنگاران، در ایام نوروز، کتاب ها و فیلم های مختلفی را برای مطالعه و تماشا به مخاطبانش پیشنهاد می نماید.

سلام بر ابراهیم با بی پولی

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، این روز ها بیشتر کشور های دنیا درگیر ویروس کرونا هستند. این بیماری، نگرانی هایی را به وجود آورده و متخصصان به افراد توصیه می نمایند تا حد امکان در خانه بمانند. با اینکه چنین کاری خطر ابتلا را کاهش می دهد، اما ماندن در خانه آن هم برای مدت طولانی خودش مشکل دیگری است که به آسانی نمی توان از آن گذشت. گاهی شرایطی پیش می آید که مجبور می شویم تا در خانه بمانیم و در چنین مواقعی معمولا کلافه می شویم. برخی افراد وقت گرانبهای خود را به خواب یا چرخیدن در شبکه های اجتماعی می گذرانند. شاید ظهور کرونا در عید نوروز با وجود مسائلش، بهانه خوبی باشد تا یاد بگیریم چه کار هایی را می توان در خانه انجام داد و چطور می گردد همه چیز را تا جای ممکن روی روال نگه داشت. می توانید یک سریال و یا یک فیلم خوب برای تماشا پیدا کنید و یا به جای ترس از کرونا در عید با کتاب خواندن آشتی کنید. با دیدن مستند های جذاب می توانید گذشت زمان را آسان تر کنید و یا برای سلامتی جسم و روح ورزش کنید. ما در گروه فرهنگی خبرنگاران، هر روز سعی می کنیم با پیشنهاد کتاب و فیلم، گذشت این روز ها را برای شما آسان تر کنیم.

کتاب سلام بر ابراهیم

سلام بر ابراهیم کتابی است که در قالب زندگینامه ای مختصر و 69 خاطره درباره شهید بزرگوار و مفقود الاثر ابراهیم هادی منتشر شده است. این نوشتار حاصل بیش از پنجاه مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان آن شهید است که همگی نگارنده را در گردآوری این مجموعه ارزشمند کمک رساندند.

شهید هادی در یکم اردیبهشت ماه سال 36 دیده به دنیا گگردد و پس از بیست و هفت سال زندگی پر فراز و نشیب، در عملیات والفجر مقدمّاتی در منطقه فکه، بیست و دوم بهمن سال 61 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همانطور که از خداوند می خواست، پیکر پاکش در کربلای فکه گمنام ماند.

این کتاب که تا به امروز در دو جلد منتشر شده، کوشش دارد تا از گذر خاطرات و گفته های دیگران، شخصیت شهید ابراهیم هادی را به عنوان یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس به مخاطب معرفی کند. این اثر که کاری است از گروه شهید ابراهیم هادی تا به امروز در صدر کتاب های پرفروش دفاع مقدس طی سال های متمادی معرفی شده است.

در ملاقات جمعی از فرماندهان با رهبر معظم انقلاب در سال 94، معظم له به کتاب سلام بر ابراهیم و شخصیت اصلی این اثر اشاره کردند و جالب و جذاب بودن را دو ویژگی این اثر دانستند.

فیلم سینمایی بی پولی

بی پولی فیلمی به کارگردانی حمید نعمت الله، نویسندگی حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست و تهیه نمایندگی مصطفی شایسته محصول سال 1386 است

داستان فیلم دربارهٔ زوجی جوان است که درگیر یک دوره بیکاری و بی پولی می شوند و سعی در حل مسائل دارند، اما کوشش آن ها اوضاع را پیچیده تر می نماید.

لیلا حاتمی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از بیست وهفتمین جشنواره فلم فجر دریافت کرد و سیمرغ بلورین فیلم برگزیده تماشاگران نیز به این فیلم تعلق گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا و مکزیک

russiaro.ir: تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81055

به "سلام بر ابراهیم با بی پولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلام بر ابراهیم با بی پولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید