سفر مکرون به آلمان

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس جمهور فرانسه یکشنبه 19 آبان برای شرکت در رویدادهای سی امین سال روز فروپاشی دیوار برلین به آلمان سفر می نماید.

سفر مکرون به آلمان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، این سفر چند روز پس از مطرح شدن اختلاف نظر دو متحد عضو اتحادیه اروپا در ارزیابی خودشان از ناتو انجام می گردد.

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، مذاکرات جداگانه ای با فرانک-والتر اشتاینمایر، رئیس جمهور و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان خواهد داشت.

پس از آن، طرفین در ضیافت ناهاری با حضور شاهدان مراسم سقوط دیوار برلین در نهم نوامبر 1989 شرکت خواهند کرد. این دیوار از 1961 برای جداسازی برلین مورد استفاده قرار می گرفت.

  • فیلم | مزه شیرین آزادی؛ فروریختن دیوار شکلاتی برلین

روزنامه لوفیگارو به نقل از ریاست جمهوری فرانسه گزارش داد، این رویدادها فرصتی خواهد بود که به طور مشترک بر میراث سال 1989 و معنای پروژه اروپایی در زمینه اهمیت ویژه زوج فرانسوی-آلمانی تأمل گردد.

رئیس جمهور جوان فرانسه پیشتر گفته بود، ناتو در وضعیت مرگ مغزی قرار گرفته است چون آمریکا دیگر رهبری این ائتلاف را در دست ندارد. مرکل اما با بیان این که با چنین ایده تندی موافق نیست، تاکید نمود که مکرون از واژه ای اغراق آمیز برای بیان دیدگاه هایش استفاده نموده است.

  • کرملین درباره مرگ مغزی ناتو: متخصص پزشکی قانونی نیستیم

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

slimfa.ir: اسلیم فا | مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

tafatton.ir: تفطن، گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58554

به "سفر مکرون به آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مکرون به آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید