سفر با بهترین کشتی کروز های جهان

به گزارش مجله سرگرمی، با وجود این همه تقاضا طبیعی است که کمپانی های بیشتری به صف کشتی های کروز بپیوندند و در رقابت جانانه شرکت نمایند، در ادامه بهترین کشتی کروز های جهان را معرفی میکنیم.

سفر با بهترین کشتی کروز های جهان

اگر به دنبال تجربه ای متفاوت هستید، شاید بهترین گزینه برای شما.مسافرت با کشتی های تفریحی مجللی باشد که اقیانوس ها را می پیماند و دنیای متفاوتی را برای شما نمایان می سازد. کشتی هایی که همه جنبه های تفریحی و تجملاتی یک مسافرت بی نقص را پوشش می دهد. دوست داران سفرهای دریایی که به دنبال هیجان زیاد هستند، برای حرکت این کشتی کروز های غول پیکر لحظه شماری می نمایند. تعدادی از این کشتی ها در راه هستند تا این صنعت را در سال 2016 متحول سازند.به گزارش سی ان ان، 2016 سالی پرشکوه برای هواداران کشتی های تفریحی خواهد بود. با ما همراه باشید تا به آنالیز تعدادی از آنها بپردازیم.

جستجوگر هفت دریا (Seven Seas Explorer) - از شرکتRegent

این کشتی مجلل به عنوان لوکس ترین کشتی ای که تا کنون ساخته شده است، تنها 750 مسافر را حمل خواهد نمود. این مجموعه شامل شش رستوران بسیار لوکس، سوئیت های مجلل، تئاتر دو طبقه که نمایش های برادوی در آن اجرا می شوند و مجموعه آب گرم کانیون رانچ (مکانی مجهز و پیشرفته برای ریلکسیشن) است. این کشتی به جهت سرویس های متعددی که با همان هزینه اولیه پرداخت شده، به مسافران ارائه می نماید، شهرت زیادی پیدا نموده است خدماتی همچون بلیط سفر، غذاهای متنوع، امکانات ساحلی، وای فای و بسیاری موارد دیگر.

جستجوگر هفت دریا در جولای 2016 مونت کارلو را به سمت ونیز ترک می نماید و در دسامبر 2016 به میامی خواهد رسید. پس از آن، این شناور تفریحی قبل از حرکت به سمت کانال پاناما، بین میامی و کارائیب نیز سفری خواهد داشت.

کارنیوال ویستا (Carnival Vista)

کشتی های غول پیکر امروزه مسافرت های هیجان انگیزتر و بهتری را ارائه می دهند و کارنیوال ویستا در این زمینه مستثنی نیست.

از امکانات جالب این کشتی، اسکای راید است. وسیله تفریحی که کمی شبیه دوچرخه سواری در آسمان است به نحوی که ریل هایی در ارتفاعی از عرشه کشتی تعبیه شده و کابین هایی مانند تله کابین از آنها آویزان شده است و اولین جاذبه گردشگری هوایی در صنعت کشتی های تفریحی خواهد بود که با نیروی پا به حرکت در می آید. از سایر امکانات می توان به پارک آبی کارنیوال ویستا اشاره نمود که دارای یک سرسره آبی مارپیچ به شکل کالیدوسکوپ (استوانه ای که درون آن پر از آینه ها و شیشه های رنگی است که با چرخاندن آن اشکال و طرح های متفاوتی ایجاد می شود) است. ضمنا این کشتی دارای اولین سینمای آی مکس (IMAX جدیدترین پدیده در صنعت سینما) در دریا خواهد بود. این نسل جدید از سینماها فیلم را به صورت سه بعدی و در پرده های بسیار بزرگ به نمایش در می آورند.سوئیت های خانوادگی برای آرامش بیشتر از دیگر امکانات این کشتی به شمار می آید. کشتی کارنیوال ویستا در ماه می 2016 از دریای مدیترانه سفر خود را آغاز نموده و در میامی، فلوریدا پهلو خواهد گرفت.

تحسین دریاها - از شرکت Royal Caribbean

تحسین دریاها سومین محصول از سری کوانتوم کشتی های رویال کارائیب برای مسافرت در پهنه دریاها خواهد بود.

این کشتی دارای کابین هایی است که داخل آنها به شکل خلاقانه ای مجهز به بالکن های مجازی است. در این کابین ها از صفحه نمایش های مسطح با کیفیت بالا استفاده خواهد شد که منظره واقعی یک بالکن را نمایش می دهند. در خارج از کابین ها دوربین هایی نصب شده اند که تصویر و صدای بیرون را برای مسافرین داخل کابین نمایش می دهند، به نحوی که تجربه یک بالکن واقعی را تداعی می نماید. همچنین 2090 اتاق توسط این کشتی ارائه می شود و میزبان حدود 4180 مسافر خواهد بود.

سرگرمی های هیجان انگیزی برای بچه ها در این کشتی در نظر گرفته شده است از قبیل موج سواری شبیه سازی شده، دیواره صخره نوردی، سالن اسکیت و شبیه ساز چتربازی ریپکورد(RipCord) توسط آی فلای(iFLY). از دیگر امکانات این کشتی کپسول های شیشه ای است که میهمانان را تا ارتفاع 92متری از سطح اقیانوس بالا خواهد برد. کشتی تحسین دریاها در ماه اپریل 2016 حرکت نموده و در بندر تیانجین چین و سیدنی استرالیا توقف خواهد داشت.

سیبورن اینکور (Seabourn Encore)

این کشتی تفریحی 12 طبقه ای، ظرفیت تنها 600 مسافر را داشته و 300 سوئیت لوکس با بالکن های مخصوص هر اتاق خواهد داشت. از توانایی های خاص این کشتی پهلو دریافت در نقاط خاصی از بنادر است که کشتی های بزرگ نمی توانند نزدیک آنها شوند. غذاهای بسیار لذیذ در سرتاسر کشتی فراهم خواهد بود. سالن بزرگ آن فضایی خیره نماینده برای میهمانان کشتی بوجود آورده است که در آن جلساتی در زمینه اتفاقات مهم انجام می شود و همچنین با شوی پخت و پز، نمایش کمدی و اجرای موسیقی کلاسیک و … همراه خواهد بود.

انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7173

به "سفر با بهترین کشتی کروز های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با بهترین کشتی کروز های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید