آشنایی با سفرهای گروهی کشتی کروز

به گزارش مجله سرگرمی، سفره ای گروهی راهی خوب برای گذراندن تعطیلات با دوستان، خانواده یا هر گروه دیگری از گروه کوچک یا کوچک هستند. کشتی های کروز ارزش زیادی را در یک سفر دریایی فراهم می نمایند که می توانند به عنوان بخشی از زمان انتخاب شوند یا، اگر آن ها انتخاب نمایند، به فعالیت های گروهی ملحق شوند. غذا خوردن می تواند به عنوان یک گروه یا فقط برای شب های خاص در یک سفر دریایی باشد. یک سفر گروهی می تواند به گونه ای تنظیم گردد که برای هر گروه بهترین عملکرد را داشته باشد.

آشنایی با سفرهای گروهی کشتی کروز

گروهی از فعالیت های کروز چگونه کار می نماید؟

با این حال، در حالی که این گروه از طریق خط کشتی کروز در 8 کابین تغییر می نماید، گروهی را تشکیل می دهد، با این حال، در برخی موارد تعداد تنها 5 کابین برای ایجاد یک گروه مورد احتیاج است. هنگامی که تعداد کابین معین شد، ما فضای گروه را حفظ خواهیم کرد و سپس رهبر گروه می تواند گروه را ارتقا دهد، جزئیاتی از قبیل قیمت گذاری بر روی گروه را معین کند، غذا خوری را معین کند و احتیاجهای فضای ملاقات را معین کند و مردم را هیجان زده کند تا به این سفر بپیوندند.

فواید رزرو کردن یک گروه

مزایای زیادی برای رزرو یک سفر گروهی وجود دارد. اول قیمت پایین تر است و نرخ ها برای گروه هایی که نگهداری می شوند تضمین می گردد. بدون رزرو ثبت نام در یک گروه، نرخ ها همیشه در معرض تغییر هستند. علاوه بر این، گروه ها امکانات رفاهی بیشتری از روی اعتبارات سوار، غذای تخصصی یا امکانات رفاهی دیگر ارائه می دهند.

علاوه بر این، رهبر این گروه می تواند به سمت رایگان سفر کند زیرا اعتبار راهنمای تور پس از بادبان های یک گروه صادر خواهد شد. میزان اعتبار راهنمای تور با توجه به خطوط کروز و تعداد و انواع کابین های درون این گروه متفاوت است. به طور کلی یک اسکله (نه کابین) برای 16 مسافر با کرایه کامل در این گروه وجود دارد. علاوه بر آن، the بیشتری که تعداد بیشتری از اعتبارات راهنمای تور را به فروش می رساند، به دست می آیند !

فعالیت های گروهی

فعالیت های گروهی را می توان مطابق با احتیاجهای گروه تغییر داد. غذا خوردن در بیرون از منزل می تواند با هم تنظیم گردد، مهمانی های خاص را می توان بر روی عرشه تنظیم کرد، فضا را با تجهیزات صوتی - تصویری کامل کرد و گردش های دسته جمعی گروهی را می توان ارائه کرد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1122

به "آشنایی با سفرهای گروهی کشتی کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سفرهای گروهی کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید