سعیدعبدولی: آمادگی ایده آل در عرض یک روز بدست نمی آید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سعید عبدولی شب گذشته در ملاقات فینال لیگ برتر کشتی فرنگی با دوبنده تیم بازار بزرگ ایران به میدان رفت و توانست به نتیجه 8 بر صفر عباس مهدی زاده از تیم سینا صنعت را شکست دهد.

سعیدعبدولی: آمادگی ایده آل در عرض یک روز بدست نمی آید

عبدولی با توجه به انتها رقابتهای لیگ برتر کشتی که با قهرمانی تیمش همراه بود گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای لیگ برای من این بود که توانستم با حضور در این مسابقات خودم را برای جام جهانی 2019 تهران محک بزنم. ما بزودی جام جهانی را در پیش داریم که امیدوارم بتوانم با شرایط ایده آل جسمی در این مسابقات به میدان بروم.

وی توضیح داد: البته آمادگی ایده آل و عالی بدنی چیزی نیست که در عرض یک شبانه روز حاصل گردد و باید یک عمر زحمت بکشیم تا بتوانیم برای میادین بزرگ جهانی و المپیک مهیا شویم. برخی از بدن ها خیلی زود به آمادگی ایده آل می رسند و برخی از بدن ها اینگونه نیستند ولی در مجموع چیزی در حدود 6 ماه تا یکسال زمان احتیاج است تا برای مسابقات مهم بین المللی به آمادگی مطلوب دست یابیم.

عبدولی در انتها خاطر نشان کرد: خداروشکر شرایط خوبی دارم تا بتوانم به مرز آمادگی مورد نظرم برسم. تمام کوشش من بر این است تا بتوانم بعد از رقابتهای جام جهانی تهران، آمادگی خوبی برای حضور در رقابتهای پیتلاسینسکی لهستان که جزو مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی است هم برسم. ضمن اینکه هدف اصلی من حضور در المپیک است و برای رسیدن به این هدف با تمام وجود کوشش می کنم.

به گزارش خبرنگاران، پیکارهای مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور در حالی شب گذشته به میزبانی شهر یزد به انتها رسید که تیم بازار بزرگ ایران با شکست تیم سینا صنعت ایذه به عنوان قهرمان دست یافت. تیم هیات کشتی سیرجان نیز با غلبه بر تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به عنوان سومی رسید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

iraniro.ir: تور داخلی ایران: گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59566

به "سعیدعبدولی: آمادگی ایده آل در عرض یک روز بدست نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدعبدولی: آمادگی ایده آل در عرض یک روز بدست نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید