سرمربی هندبال پاس: نمی خواهم زنگ تفریح تیم ها باشیم

به گزارش مجله سرگرمی، محسن ولیان گفت: در مرحله دوم لیگ برتر هندبال کار سختی داریم اما هدف ما این است که در این مرحله خوب بازی کنیم، سطح تیم ها بالا است و توقع بیش از حد از بازیکنانم ندارم.

سرمربی هندبال پاس: نمی خواهم زنگ تفریح تیم ها باشیم

به گزارش خبرنگاران، تیم پاس ناجای قم در مرحله اول رقابت های لیگ برتر در گروه یک حضور داشت که در خاتمه مرحله در رده چهارم نهاده شد و امکان صعود به دور بعدی لیگ را نداشت اما بعد از تصمیم جلسه کمیته انضباطی برای تساوی بازی دو تیم فولاد و فرازبام این تیم توانست به جمع تیم های برتر صعود کند.

سرمربی تیم هندبال پاس ناجا قم در گفت وگو با خبرنگاران در مورد مرحله دوم مسابقات لیگ برتر هندبال اظهار کرد: در این مرحله کار خیلی سختی داریم، تیممان جوان است و سال اولی است که در لیگ برتر حاضر شده ایم. تا همین جا هم نتایج خوب و قابل قبولی گرفتیم.

ولیان در ادامه گفت: در این مرحله چهار رقیب داریم که همه سابقه قهرمانی در لیگ برتر و حضور در جام باشگاههای آسیا را دارند. بازی های خیلی سنگینی داریم فقط به بازیکنانم گفته ام که باید خوب بازی کنیم و از بازی ها لذت ببریم. نمی خواهیم زنگ تفریح تیم ها باشیم. سطح تیم ها بالا است و توقع بیش از حد از بازیکنان نداریم.

سرمربی تیم هندبال پاس ناجا قم گفت: نشان دادیم جلوی تیم های بزرگی چون ذوب آهن و شاملی می توانیم بازی زیبایی داشته باشیم. در این مرحله همینکه بازیکنانم از بازی خودشان راضی باشند برای ما کافی است. با توجه به اینکه ما مسائل اقتصادی داشتیم، تیم دیر بسته شد و سال اولی است که در لیگ حاضر می شویم عملکرد خوبی داشتیم. ما در این مرحله می خواهیم به جوانتر ها هم فرصت تجربه بدهیم تا در سال های آینده بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد برگزاری لیگ برتر به صورت متمرکز گفت: از لحاظ هزینه ای برای تیم ها بهتر شد، اما خوب فشار روی بازیکنان زیاد شد. ما همین هفته چهار بازی سنگین با مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس و فرازبام خاییز دهدشت داریم. واقعا بازیکنان فشار زیادی را باید تحمل نمایند. مخصوصا تیم ما که کمبود مهره دارد. به هرحال در این شرایط کرونا همین که لیگ برگزار گردید جای تشکر دارد. واقعا باید از رییس فدراسیون تشکر کرد. اکنون هم به خاتمه لیگ نزدیک می شویم.

ولیان در مورد صندلی تیمش گفت: از اول فصل صندلی تیم را بین ششم تا هشتم پیش بینی نموده بودم. اکنون هم همین رخ داد و ما بین 8 تیم برتریم. بقیه راه هم کوشش می کنیم بهترین رتبه را کسب کنیم. با توجه به پتانسیل تیم بیشتر از این هم توقع نداریم. تا همینجا هم بازیکنان خوب کار کردند.

وی گفت: برای حضور در مرحله دوم مسابقات سه شنبه صبح تست کرونا را در قم انجام می دهیم و بعد به سمت تهران راه می افتیم و چهارشنبه هم بازی داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 132340

به "سرمربی هندبال پاس: نمی خواهم زنگ تفریح تیم ها باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی هندبال پاس: نمی خواهم زنگ تفریح تیم ها باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید