ستاره کره ای تاتنهام جوایز خاتمه فصل این باشگاه را درو کرد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل اورتون تمام جوایز فردی خاتمه فصل باشگاه انگلیسی را تصاحب کرد.

ستاره کره ای تاتنهام جوایز خاتمه فصل این باشگاه را درو کرد

به گزارش خبرنگاران، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز دوشنبه نوشت: مهاجم توانمند و ملی پوش اسپرز که نمی توانست تیمش را مقابل تافی ها همراهی کند، پس از اتمام بازی با گذر از تونل منتهی به زمین، جایزه بهترین گل فصل را برای گل انفرادی که در پیروزی 3 بر یک تاتنهام مقابل چلسی به ثمر رساند، از آن خود کرد.

در حالی که بیشتر طرفداران تاتنهام همچنان در استادیوم حضور داشتند و از جشن سرانجام فصل لذت می بردند، سون بار دیگر برای دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل، بهترین بازیکن جوان و بهترین بازیکن از نگاه طرفداران وارد چمن استادیوم تازه تاسیس تاتنهام شد.

در جریان فصل جاری، سون در مجموع 47 بازی در تمامی رقابت ها 20 گل به ثمر رسانده و این در حالی است که تاتنهامی ها هنوز یک فینال مهیج را در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که طبق برنامه یکم ژوئن در مادرید اسپانیا برگزار می گردد، پیش رو دارند.

علاوه بر این، انتظار می رود سون تیم ملی کشورش را در بازی های محبت آمیز مقابل تیم های استرالیا (7 ژوئن) و ایران (11 ژوئن) که به منظور آماده سازی برای نخستین دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر برگزار می گردد، همراهی کند.

نخستین دور بازی های انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا از ششم تا یازدهم ژوئن با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد.

ورزشی**3991**9118**

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23496

به "ستاره کره ای تاتنهام جوایز خاتمه فصل این باشگاه را درو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره کره ای تاتنهام جوایز خاتمه فصل این باشگاه را درو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید