ستاره لیکرز نسخه سرمربی را پیچید

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز پس از اختلاف با لبرون جیمز ستاره این تیم و مطابق پیش بینی ها از لیکرز جدا شد تا فصل آینده راهنمایی ساکرامنتو را برعهده داشته باشد.

ستاره لیکرز نسخه سرمربی را پیچید

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران، تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز با اینکه سال جاری لبرون جیمز ستاره این روزهای دنیای بسکتبال را جذب کرد فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و حواشی زیادی را تجربه کرد و در نهایت از رسیدن به مرحله پلی آف نیز بازماند.

اختلاف جیمز با لوکا والتون سرمربی این تیم نیز بر سر زبان ها افتاده بود تا اینکه بالاخره کار لیکرز در این فصل به خاتمه رسید و اولین اتفاق استعفای مدیر این باشگاه بود.

در این شرایط امروز رسانه ها از جدایی سرمربی لیکرز بعد از سه فصل همکاری هم خبر دادند. والتون با تیم ساکرامنتو به توافق رسیده و سال آینده راهنمایی این تیم را برعهده دارد. حالا مسوولان باشگاه لیکرز باید ابتدا یک مدیر و سپس یک سرمربی انتخاب نمایند و البته ترکیب خود برای فصل آینده را معین نمایند.

در همین میان آنتونی دیویس ستاره نیواورلانز نیز که پیش از این اخباری مبنی بر پیوستنش به لیکرز شنیده می شد اعلام نموده نمی خواهد با تیمش تمدید کند و به دنبال تیمی جدید خواهد بود که به نظر می رسد لیکرز مقصد او است.

اتفاق جالب این است که این روزها مرحله پلی آف لیگ NBA شروع شده اما همچنان تیم لیکرز که به این مرحله نرسیده است در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته است.

در رقابت های برگزار شده بامداد امروز سه شنبه گلدن استیت مدافع عنوان قهرمانی دومین دیدارش را برابر لس آنجلس کلیپرز برگزار کرد و با نتیجه 135 بر 131 تن به شکست داد تا رقابت دو تیم یک بر یک برابر گردد. فیلادلفیا نیز برابر بروکلین 145 بر 123 پیروز شد تا ماراتن این دو تیم نیز یک بر یک برابر گردد.

ورزشی**9219**3783**

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19783

به "ستاره لیکرز نسخه سرمربی را پیچید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره لیکرز نسخه سرمربی را پیچید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید