سامسونگ از گلکسی واچ 4 کلاسیک تام براون ادیشن با قیمت 800 دلار رونمایی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، ماه گذشته سامسونگ در رویداد اختصاصی خود از گلکسی واچ 4 کلاسیک رونمایی کرد که می توان گفت کامل ترین ساعت هوشمند این کمپانی و یکی از رقبای جدی اپل واچ است. امروز هم کره ای ها از نسخه خاص این محصول با نام گلکسی واچ 4 کلاسیک تام براون ادیشن رونمایی کردند که یکی از بارزترین مشخصه های آن قیمت بالایش است.

سامسونگ از گلکسی واچ 4 کلاسیک تام براون ادیشن با قیمت 800 دلار رونمایی کرد

گلکسی واچ 4 کلاسیک با قیمت 349/99 دلاری خود مجموعه ای بی نقص از طراحی با کیفیت، مشخصات سخت افزاری مجذوب کننده و ویژگی های نرم افزاری متنوع است که می تواند یکی از برترین مدل های سال جاری باشد.

اما اگر بدنه استیل ضد زنگ این ساعت هوشمند کمی مقاوم تر گردد و ظاهر آن با المان های یکی از برندهای مشهور طراح مد ترکیب گردد، آیا ارزش 450 دلار اضافه تر را خواهد داشت؟ اگر هوادار چنین محصولی هستید و قیمت آن برای تان اهمیتی ندارد، گلکسی واچ 4 کلاسیک تام براون ادیشن می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این ساعت هوشمند که از 29 سپتامبر پیش فروش خواهد شد، قیمتی معادل 799/99 دلار دارد و مانند نسخه استاندارد گلکسی واچ 4 کلاسیک به صورت پیش فرض از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می نماید که رنگ های اختصاصی تام براون که در واقع امضای این برند است، ظاهری متفاوت به آن بخشیده.

طبق اطلاعات منتشر شده از فروشگاه آنلاین سامسونگ آمریکا، این ساعت در مدل 42 میلی متری که تنها راه ارتباطی آن بلوتوث است فراوری و به پوشش کمیاب رودیوم مجهز شده است.

با توجه به این که سامسونگ در چندین نسل از محصولات خود با این برند معروف آمریکایی همکاری داشته است، احتمالا نام تام براون برای شما آشناست. پیش از این هم سامسونگ نسخه های ویژه ای از محصولات سری گلکسی زد فلیپ، گلکسی زد فولد و واچ اکتیو 2 را با همکاری این برند عرضه نموده بود.

اما تا کنون در هیچ یک از گجت های معروف بازار از پوشش رودیوم استفاده نشده بود. رودیوم که شاید در کلاس های شیمی هم توجه چندانی به آن نداشته ایم، یکی از مواد بسیار کمیاب، با استحکام بالا و مقاوم در برابر اکسیداسیون است که رنگی سفید-نقره ای دارد. این ماده جزو گروه پلاتینیوم محسوب می گردد که از عناصری مانند روتنیوم، پالادیوم، اوسمیوم، ایریدیوم و پلاتین تشکیل شده است.

به طور خلاصه، رودیوم یک ماده کمیاب است که استفاده از آن در یک محصول لوکس مانند ساعت تازه سامسونگ به کیفیت ظاهری، مقاومت در برابر زنگ زدگی و استحکام بدنه گلکسی واچ 4 کلاسیک تام براون ادیشن می افزاید.

اولین تصاویر رسمی از ساعت هوشمند تازه سامسونگ از وجود سه بند متفاوت از جنس چرم، پلاستیک و پارچه در جعبه این دستگاه حکایت دارند.

به جز مشخصات اشاره شده، گلکسی واچ تام براون ادیشن از نظر سخت افزاری با نسخه بلوتوثی گلکسی واچ 4 کلاسیک 42 میلی متری هیچ تفاوت خاصی ندارد و تنها نسخه ای لوکس تر از آن به تعداد می آید که البته قیمت بسیار بالاتری هم دارد.

منبع: Phone Arena

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 159230

به "سامسونگ از گلکسی واچ 4 کلاسیک تام براون ادیشن با قیمت 800 دلار رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از گلکسی واچ 4 کلاسیک تام براون ادیشن با قیمت 800 دلار رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید