زیباترین خودروی هوندا سیویک، کانسپت نسل 10

به گزارش مجله سرگرمی، این خودروی هوندا یک کانسپت فوق اسپرت است که در اتوشوی بین المللی نیویورک رونمایی شد. خودروی هوندا سیویک پاییز سال جاری به بازار عرضه می گردد.

زیباترین خودروی هوندا سیویک، کانسپت نسل 10

نسل دهم خودروی هوندا سیویک پاییز سال جاری به بازار عرضه می شود. شرکت هوندا باپرده برداری از کانسپت جدید خود آن را مدرن ترین، پیشرفته ترین، زیباترین و شیک ترینمدل سری سیویک معرفی نمود.درحالی از کانسپت فوق اسپرت سیویک هوندا در اتوشوی بین المللی نیویورکرونمایی شد که شرکت هوندا در حال آماده نمودن نسل دهم مدل های سیویک است.

این سری جدید در پاییز 2015 / 1394 به بازار ارائه می شود. مدل جدید هوندا برکارایی هیجان انگیز و تنوع مدل تمرکز نموده است و مدل های سدان، کوپه، Si، هاچ بک سیویک و همچنین بالاترین مدل کاراگرایسیویک یعنی تایپ R را شاملمی شود. شرکت هوندا این سری مدل جدید را دینامیک ترین، شیک ترین و از جانب فن آوریپیشرفته ترین سری سیویک معرفی نمود .

کانسپت سیویک تصاویری کلی از این سری کاملا نوین را در اختیار قرار دادهاست. همچنین فاصله محوری بیشتر همراه با موضع پهن تر و کوتاه تر سبک و سیاق تهاجمیو تجربه یک رانندگی پر هیجان را با خودروی هوندا سیویک جدید به ذهن می آورد. از نظرتناسب، طول کاپوت افزایش یافته و فاصله بین چرخ های جلو تا دماغه کاهش پیدا نموده است.

سقفو مجموعه شیشه ها تا حد بیشتر به عقب تمایل یافته و بخش آخر خودرو کوتاه تر شدهاست. تمامی این ویژگی های تغییر یافته یک طراحی عالی و اسپرت را برای سیویک بهارمغان آورده است. حالت انحنای چرخ ها و گل گیرها حس عضلانی بودن طراحی خودرو راافزایش داده است.

از سویی طراحی دماغه خودرو با چشمانی درخشنده و گیرا ازجنس ال.ای.دی و سوراخ های برجسته دماغه که هوا را به درون خودرو منتقل می کندکاملا چشمگیر است.این خودروی جذب کننده با بدنه تقریبا جمع وجور از سیستم انتقال نیروی Earth Dreams Technology استفادهمی نماید که از یک موتور 1.5 لیتری VTEC تجهیزشده به توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت، جعبه دنده 6 سرعته دستی یا جعبه دندهاسپرت CVT بهره مندمی باشد.

این گونه که از ظاهر امر پیداست سیویک تصمیم دارد به بیشترین حد بهینگیمصرف سوخت دست یابد و در همین حال کابینی با آرامش و رانندگی خاطره انگیزی برایدوستداران هوندا ایجاد نماید .

گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: setare.com
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79490

به "زیباترین خودروی هوندا سیویک، کانسپت نسل 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین خودروی هوندا سیویک، کانسپت نسل 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید