رویدادهای گردشگری هیجانی در خلخال مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: رویدادهای گردشگری ورزشی و هیجانی در این شهرستان مورد حمایت است.

رویدادهای گردشگری هیجانی در خلخال مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، محمدرضا شایقی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان خلخال امروز چهارشنبه 21 آذر 97 در جلسه هماهنگی حضور تیم پاراگلایدر در بام سبز خلخال توضیح داد: این شهرستان قابلیت های متعددی برای رونق گردشگری ورزشی دارد.

او اضافه نمود: ورزش های هیجانی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار است و با هدف رونق گردشگری خلخال از حضور تیم های ورزشی و رویدادهای هیجانی گردشگری حمایت می کنیم.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال در خصوص حضور تیم پاراگلایدر ادامه داد: با دریافت مجوزهای لازم این تیم ورزشی در اردیبهشت ماه سال آینده در خلخال حضور خواهد یافت.

شایقی با اذعان به مشارکت شهرداری، ورزش و جوانان و منابع طبیعی در برگزاری این رویداد، ادامه داد: میراث فرهنگی نیز به سهم خود حامی برگزاری این رویداد است.

او همچنین به تدوین جشنواره های شهرستان خلخال اشاره و تاکید نمود: با هماهنگی انجام شده جشنواره ها زیر نظر ستاد مرکزی برگزار می گردد و اداره میراث فرهنگی شهرستان به عنوان دبیر جشنواره ها مسئولیت هماهنگی و برگزاری را بر عهده دارد.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8087

به "رویدادهای گردشگری هیجانی در خلخال مورد حمایت قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویدادهای گردشگری هیجانی در خلخال مورد حمایت قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید