روایتی از انتظار تا ظهور در هنرنمایی جدید فاطمه عبادی، دلنوشته بازیگر سریال ستایش برای مرحوم رضا اوجی

به گزارش مجله سرگرمی، در این گزارش می توانید گزیده ای از فعالیت های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی در 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید.

روایتی از انتظار تا ظهور در هنرنمایی جدید فاطمه عبادی، دلنوشته بازیگر سریال ستایش برای مرحوم رضا اوجی

به گزارش خبرنگار، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره های معروف هنری برای طرفداران و دنبال نمایندگان این حوزه جذابیت های خاص خودش را دارد. شبکه های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا به وسیله این درگاه طرفداران بتوانند هر لحظه از شرایط بازیگر محبوب خود آگاه شوند.

این روزها چهره های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه روز با کاربران و طرفداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه ای برقرار می نمایند.

در این گزارش می توانید گزیده ای از فعالیت های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه های اجتماعی در 24 ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

میلاد کی مرام بازیگر معروف سینما در استوری اینستاگرام خود، عکسی از خود را انتشار داده و در کپشن آن به تاریخ عکس اشاره نموده است.

فاطمه عبادی برنده برنامه تلویزیونی استعدادیابی عصر جدید در آخرین پست اینستاگرامش، هنر جدید خود را با روایتی از ظهور حضرت مهدی(عج) نمایش داد و نوشت:

روایتی از انتظار تا ظهور در جمع هزاران نفر از عاشقان امام زمان (عج)؛ میدان امام حسین (ع) تهران

داریوش ارجمند بازیگر سریال ستایش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، دلنوشته ای را درباره شخصیت و منش مرحوم رضا اوجی نوشت، که در ادامه متن آن را مشاهده می کنید:

مجید عزیزم

مرد بودی و بیگانه نبودی، مهربان بودی و بی وفا نبودی. دوست بودی و دشمن نشدی. حقیقت را دوست داشتی و از دروغ و ریا بیازار بودی. تهیه نماینده بودی و حقی را از کسی هدر ندادی. از نخستین مجموعه ای که با تو کار کردم در کنارت بودم. در کنار تو و همسر نازنینت. از بسوی افتخار تا شیخ مفید از راز پنهان تا نازونیاز و کار آخر مرضیه. و چه سخت بود دیدنت در کار آخری که هر روز تکیده تر و پیرتر می شدی. اما همچنان در گروه حاضر بودی و بر کار نظافت و سلامت تهیه غذا نظارت می کردی. قولت قول یک جوانمرد بود و وقتی نداشتی پول عوامل را بدهی اتومبیلت را فروختی. کاش تکثیر می شدی در این روزگار نامردمان و نامردها. همواره زنده ای همواره در قلب همه کسانی که با صداقت با آن ها کار کردی حضور داری. رحمت خدا بر تو باد روحت شاد.

دوست همواره تو داریوش ارجمند

سپیده خداوردی بازیگر تلویزیون در اینستاگرام خود، عکس سلفی را در کنار پسرش منتشر کرد.

احسان علیخانی مجری معروف عصر جدید در استوری اینستاگرام خود مطلب انگیزشی را منتشر نموده و نوشت:

کیفیت زندگی ات به لباس، اتومبیل یا خانه ات وابسته نیست، بلکه با چگونه آرام و شاد بودنت ارتباط دارد.

پرستو صالحی چهره هنری سینما و تلویزیون، متن پیغام تبریکی را به مناسبت تولد شبنم قلیخانی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

لیندا کیانی با انتشار عکسی از رادیو کاست های قدیمی در استوری خود، یاد گذشته را زنده کرد که در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58931

به "روایتی از انتظار تا ظهور در هنرنمایی جدید فاطمه عبادی، دلنوشته بازیگر سریال ستایش برای مرحوم رضا اوجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی از انتظار تا ظهور در هنرنمایی جدید فاطمه عبادی، دلنوشته بازیگر سریال ستایش برای مرحوم رضا اوجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید