رقابت سلتیک و واتفورد بر سر میلاد محمدی

به گزارش مجله سرگرمی، میلاد محمدی، مدافع چپ تیم ملی مورد توجه سلتیک و واتفورد قرار گرفته و ممکن است به زودی راهی فوتبال بریتانیا گردد.

رقابت سلتیک و واتفورد بر سر میلاد محمدی

برندن راجرز، سرمربی سلتیک پیش از این علاقه اش به جذب میلاد را نشان داده بود و به تازگی واتفورد لیگ برتری هم به این رقابت اضافه شده. محمدی تا انتها فصل با احمد گروژنی قرارداد دارد و در آن موقع می تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم روسی جدا گردد.

روزنامه سان خبر داده که سلتیک می خواهد در ماه ژانویه پیشقراردادی با میلاد امضا کند تا رقیبانش را در راه جذب مدافع ایرانی شکست دهد. در عوض واتفورد ممکن است بخواهد این بازیکن را در ماه ژانویه از احمد گروژنی بخرد و با توجه به زمان کم باقی مانده تا انتها قراردادش رقم این انتقال چندان بالا نخواهد بود.

سان اضافه نموده که نمایش محمدی در جام جهانی روسیه مورد توجه خاوی گارسیا، سرمربی اسپانیایی واتفورد قرار گرفته است. در صورت نهایی شدن این انتقال، میلاد بعد از جهانبخش که در برایتون بازی می نماید، دومین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر انگلیس خواهد بود. واتفورد در فصل جدید آغاز فوق العاده ای داشت و در حال حاضر با 19 امتیاز از یازده بازی در رده هشتم لیگ برتر است.

فنرباغچه هم علاقمند به جذب میلاد است، ولی به نظر می رسد او انتقال به فوتبال بریتانیا را ترجیح دهد. رنجرز، رقیب سلتیک هم پیش از این به جذب مدافع تیم ملی ابراز علاقه نموده بود، ولی تعیین نیست که با آمدن استیون جرارد این علاقه پابرجا باشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5978

به "رقابت سلتیک و واتفورد بر سر میلاد محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت سلتیک و واتفورد بر سر میلاد محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید