رقابت دوباره بیرانوند و سوزوکی: این بار برای توپ طلای آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، شاید قهرمانی سوزوکی با کاشیما و بهترین شدنش در لیگ قهرمانان اینطور القا کند که او شانس بیشتری دارد اما از قلم نیاندازید که بیرانوند هم بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان 2018 شد.

رقابت دوباره بیرانوند و سوزوکی: این بار برای توپ طلای آسیا

به گزارش خبرنگاران ، به کاندید شدن علیرضا بیرانوند برای دریافت جایزه مرد سال 2018 فوتبال آسیا هیچ انتقادی وارد نیست. کمترین حق دروازه بان ملی پوش پرسپولیس شاید همین قرار دریافت در جمع نامزدهای نهایی بهترین بازیکن سال آسیا باشد و توپ طلایی که برای جایزه بهترین بازیکن در نظر گرفته شده است.

چرایش تعیین است. در جام جهانی 2018 روسیه بیرانوند درخشان ترین ستاره فوتبال ایران بود و بعد از آن هم با 7 کلین شیت در لیگ قهرمانان، با پرسپولیس در فینال این تورنمنت به میدان رفت. در تمام این مدت رسانه های ایرانی و غیرایرانی چنان این دروازه بان را تحسین کردند که حالا دیگر ای اف سی نمی تواند او را نادیده بگیرد. هر چند خودِ کنفدراسیون هم در تمام ماه های اخیر نگاهش به علیرضا بیرانوند خیره بود و مدام با دوربین او را همراهی می کرد. پس عجیب نیست که این دروازه بان را در جمع بهترین های قاره کهن ببینیم.

البته اینکه چنین خبری چقدر رسمیت دارد، هنوز تعیین نیست اما سایت گل ادعا نموده کنفدراسیون فوتبال آسیا سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال 2018 آسیا را اعلام نموده و دروازه بان 26 ساله پرسپولیس هم در این لیست حضور دارد. رقبای علیرضا بیرانوند برای تصاحب توپ طلای آسیا هم دو تا از همان بازیکنانی هستند که در لیگ قهرمانان سال جاری مقابل او به میدان رفتند. یوما سوزوکی مهاجم تیم کاشیما آنتلرز ژاپن و عبدالکریم حسن مدافع ملی پوش تیم السد قطر، رقیبان بیرانوند در کسب جایزه مرد سال فوتبال آسیا هستند.

شاید قهرمانی سوزوکی با کاشیما و انتخاب شدنش به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات اینطور القا کند که او شانس بیشتری دارد اما نباید فراموش کنید که بیرانوند هم به عنوان بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان 2018 انتخاب شد و پیش از آن در جام جهانی چشم ها را خیره نموده بود.

2 - 270

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6701

به "رقابت دوباره بیرانوند و سوزوکی: این بار برای توپ طلای آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت دوباره بیرانوند و سوزوکی: این بار برای توپ طلای آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید