بسته خبری ، باخت عجیب تیم ساحلی به عمان

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ساحلی ایران در مرحله بعدی مقابل تیم نخست گروه C، یعنی ژاپن صف آرایی خواهند کرد. این دیدار ساعت 14 روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

بسته خبری ، باخت عجیب تیم ساحلی به عمان

نمره پایین محمدی

تیم احمد گروژنی دوشنبه شب با گل به خودی دقیقه 38 میلاد محمدی مقابل اورال به تساوی خانگی یک - یک برابر تیم اورال بسنده کرد تا با 24 امتیاز در رده هشتم جدول 16 تیمی لیگ برتر روسیه جای بگیرد.خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه با مشارکت کاربرانش به بازی 90 دقیقه ای میلاد محمدی نمره ضعیف 5.5 را اختصاص داد. بکیم بالاج با دریافت نمره خوب 7.5 بهترین بازیکن احمد گروژنی در بازی برابر اورال معرفی گردید.محمدی در این بزای گل به خودی زد.

نفقره داغ اماراتی ها

کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا امارات را به خاطر برخورد بد هوادارانش در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 با بازیکنان قطر به مبلغ 150 هزار دلار جریمه نقدی کرد.همچنین AFC امارات را به یک بازی بدون تماشاگر در رقابت های رسمی محکوم کرد. قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 با نتیجه سنگین 4 بر صفر شکست داده بود.

شکست عجیب ساحلی بازان

تیم فوتبال ساحلی ایران با نتیجه 4 بر 3 مقابل تیم عمان در مسابقات قهرمانی آسیا مغلوب شد و به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد. گل های ایران را محمد معصومی زاده (دو بار) و محمد احمدزاده به ثمر رساندند.تیم فوتبال ساحلی ایران یکی از تیم های قدرتمند در سطح دنیای است و شکست این تیم مقابل عمان دور از انتظار بود. بدین ترتریب تیم ساحلی ایران در مرحله بعدی مقابل تیم نخست گروه C، یعنی ژاپن صف آرایی خواهند کرد. این دیدار ساعت 14 روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

بررسی جام ملتها با میهمانان ویژه

میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش به همراه مرتضی محصص- رئیس کمیته توسعه و فنی فوتبال در سمینار بررسی بازیهای جام ملتهای فوتبال آسیا حضور یافتند.در این سمینار نحوه بازیهای جام ملتهای فوتبال اسیا با جام دنیای مقایسه می گردد که به صورت کلاس آموزشی و پرسش و پاسخ با حضور مربیان و سرمربیان تیم های قهرمان و نایب قهرمان در حال برگزاری است. در این سمینار پارک جی سونگ بازیکن منچستریونایتد و تیم ملی کره جنوبی، دروازه بان تیم ملی آرژانتین، اندی راکسبورگ کارشناس صاحبنام توسعه فوتبال دنیا و مدیر فنی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور دارند.

3-350

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15654

به "بسته خبری ، باخت عجیب تیم ساحلی به عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری ، باخت عجیب تیم ساحلی به عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید