برطرف نواقص نقاهتگاه سگ های بدون صاحب کهریزک تا 10 روز دیگر

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست حوزه مدیریت کنترل جمعیت حیوانات شهری از برطرف نواقص نقاهتگاه سگ های بدون صاحب کهریزک تا 10 روز آینده اطلاع داد.

برطرف نواقص نقاهتگاه سگ های بدون صاحب کهریزک تا 10 روز دیگر

به گزارش خبرنگاران، مجید مجیدی سرپرست حوزه مدیریت کنترل جمعیت حیوانات شهری (شرکت ساماندهی) درباره جلسه پیرامون تکمیل و راه اندازی پروژه های باقی مانده در مرکز نگهداری سگ های بدون صاحب در کهریزک گفت: در جلساتی که در به صورت اضطراری در روزهای 28 و 29 مردادماه با حضور مدیرکل دفتر شهردار تهران و معاون و مسئولین معاونت خدمات شهری برگزار گردید، موضوع تکمیل و راه اندازی پروژه های باقی مانده در مرکز نقاهتگاه سگ های ولگرد مورد آنالیز، تایید و تصویب نهاده شد و دستورات لازم صادر شد.

وی ادامه داد: کنترل سگ های بلاصاحب در سطح شهر با تاکید بر زنده گیری به واسطه 10 اکیپ به طور روزانه در مناطق حاشیه ای شهر و بر اساس مطالبات مردمی و پیغام های واصله از سامانه 137 و سایر سیستم ها انجام می گردد. روال این است که اکیپ ها با مراجعه و رفتارشناسی سگ ها نسبت به صید و انتقال آن ها به مرکز نقاهتگاه اقدام می نمایند تا پس از گندزدایی و حذف انگل ها نسبت به عقیم سازی و واکسیناسیون این سگ ها اقدام گردد و پس از مدتی نگهداری بحث رهاسازی سگ ها موضوعیت پیدا می نماید.

مجیدی با توجه به تصمیمات جلسه روز گذشته به توسعه فضای سبز این نقاهتگاه نیز اشاره نمود و از عدم استفاده پیمانکار تا اطلاع ثانوی اطلاع داد و گفت: از اقدامات تکمیلی که در مرکز نقاهتگاه مورد تایید مدیران نهاده شد، موضوع افزایش فضای سبز در مجموعه مذکور با 500 اصله درخت چند ساله و ایجاد سایبان برای استراحت سگ های بدون صاحب است.

وی اضافه نمود: همچنین برای تامین زیرساخت، آسفالت و تامین دسترسی به این مجموعه و نیز توسعه این مرکز در بافت پیرامونی برای آزادسازی سگ های عقیم شده و واکسینه شده نیز تصمیماتی اتخاذ شد. ضمن اینکه براساس موضوعاتی که مورد بحث نهاده شد، مقرر شد تا اطلاع ثانوی این فرایند توسط نیروهای شرکت ساماندهی انجام گردد و از نیروی پیمانکار استفاده نگردد و صرفا با بهره گیری از نیروهای داخلی خدمات شهری کار را پیش ببریم.

مجیدی تاکید نمود: از اقدامات میان مدت می توان به بهره گیری از خدمات مهندسی مشاور در مورد این طرح اشاره نمود که به طور میان مدت برنامه ریزی شد و با انتخاب مشاور و خدمات معین شرایط شهر تهران را برای ایجاد مراکزی متفاوت برای نگهداری سگ های عقیم شده آنالیز نموده تا پس از مشخص ظرفیت و احتیاج مجموعه بتوانیم همکاری سایر مناطق شهرداری را در اختصاص زمین و ایجاد این مراکز همراه داشته باشیم.

براساس گزارش شهرنوشت، وی همچنین از موعد 10 روزه در گام اول برای برطرف نواقص موجود در نقاهتگاه کهریزک سخن به میان آورد و گفت: از دیگر شرایط و نواقصی که مورد توجه نهاده شد تکمیل 10 روزه اقدامات بهسازی است که شرکت ساماندهی در دست اقدام داشت. هم اکنون نیز اقدامات اجرایی در دستور کار قرار گرفته است و نیروهای خدماتی در این خصوص مشغول به کار شده اند تا ظرف 10 روز وضعیت مطلوب تری را در این مجموعه ببینیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40563

به "برطرف نواقص نقاهتگاه سگ های بدون صاحب کهریزک تا 10 روز دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف نواقص نقاهتگاه سگ های بدون صاحب کهریزک تا 10 روز دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید