رستوران های معروف پاریس در تور لحظه آخری

به گزارش مجله سرگرمی، شهر پاریس یکی از زیباترین شهر های جهان می باشد و تاریخ بسیار پربار و غنی دارد.

رستوران های معروف پاریس در تور لحظه آخری

در این شهر ساختمان ها و خیابان ها زیبا هستند و هنری عالی را در پس این شهر نهفته است. زبان و ادبیات هم از دیگر عناصر مهم این شهر است. اما خوراکی های این شهر چیز دیگری است که نمی توان به سادگی از آن گذشت. اما رستوران هایی که این غذاها در آن سرو می شود شاید جالبتر از خود غذاها باشند و صرف یک وعده غذا در این رستوران ها که با رستوران های تمام دنیا تفاوت دارند می تواند بسیار خاطره انگیز باشد. در این مقاله تلاش بعضی از این رستوران ها را به شما معرفی می نماییم

رستوران لو موریس

هرکس که تمایل داشته باشد غذای اصیل فرانسوی را در تور لحظه آخری تجربه کند انتخاب بهتری جز صرف یک وعده در رستوران هتل موریس در قلب شهر پاریس نخواهد داشت. این رستوران چند سال پیش توسط فیلیپ استارک باز طراحی شد و با اینکه استارک دیدی نوین دارد اما اصالت این رستوران همچنان حفظ شده است. کف موزاییک و لوسترهای کریستال و پرده های گلدار سنگین همگی در کنار یک منظره زیبا به باغ تولری رستورانی فوق العاده را ساخته اند. سرویس این رستوران ظاهر اصیل خود را حفظ کرده است و با فضا همخوانی دارد سرآشپز رستوران یانیک آلنو که در سال 2007 جایزه میشیلین را از آن خود کرد بسیار خوش ذوق است. بیشتر غذاهای جذاب از آشپزخانه این رستوران بیرون می آید. غذاهایی که از راویولی ترد با حلزون گرفته تا انواع و اقسام گوشت و سبزی همگی لذیذ و جذاب هستند. آلنو به خاطر استفاده از شبزی ها و مواد خوراکی محلی هم معروف شده است. و در منوی رستوران که همیشه در حال گسترش استمحصولات سبز فراوانی خواهید یافت. این رستوران از دوشنبه تا جمعه در خیابان د ریوولی مشغول به کار است. میانگین هر غذا 200 یورو قیمت دارد.

رستوران له سترانس

قیمت غذا در پاریس بالا و پایین دارد می توان جاهایی را پیدا کرد که قیمتی مناسب خواهند داشت اما رستوران های رده بالا مسلما قیمت بالایی را هم دارند رزرو یک میز در رستوران سه ستاره پاسکال باربو کار خوبی است و شما را پشیمان نخواهد کرد. رستوران له سترانس رستورانی کوچک با چند میز داخل و چند میز جلوی نمای سفید که عموما غذای دریایی و مخصوصا صدف تازه که سفارشی از منطقه مرینه الرون صید می شوند را عرضه می کند. بر اساس فصلی که در آن هستیم انواع غذاهای دریایی در این رستوران عرضه می شود. شما می توانید گونه هایی از خوراکی با نان و کره سفارش دهید و در کنار آن گونه هایی از نوشیدنی های لوار ولی نیز باشد. این رستوران از سه شنبه تا یکشنبه در خیابان دو مونفوکن باز است و میانگین قیمت یک غذا 35 یورو می باشد.

رستوران مسیو

این رستوران در تور سفر باتو لحظه اخری با قیمت مناسب و آفردار توسط مارک ویلیامسون اهل انگلیس مدیریت می شود. ایشان همچنین کافه ویلی واین را هم مدیریت می کند. دیوارهای رستوران مسیو به رنگ زرشکی استو کفپوش های پارکت همانند قصرهای پاریسی تزیین شده است. آشپز این رستوران تیری بوربونا در منوی خود غذاهای فراوانی را با گیاهان می پزد که این رستوران را به پاتوق گیاه خواران تبدیل کرده است. همچنین گاهی اوقات مواد منو بر پایه یک نوع گیاه پیش خواهد رفت. مثلا بیشتر غذاها از گوجه استفاده شده است. در این رستوران انواع نوشیدنی ها هم سرو می شود. این رستوران از دوشنبه تا شنبه در خیابان دو پتی شامپ مشغول به کار است. میانگین قیمت غذا 33تا48 یورو است.

رستوران اسپرینگ

در سال 2010 آشپز اهل شیکاگو دنیل رز به ساختمان قرن هفدهم رستوران اسپرینگ در لو هال نقل مکان کرد و از زمان تا به حال موفقیت های فراوانی را در این رستوران کسب کرده است و منوی تازه اش که بر پایه پخت و پز با مواد تازه و مستقیم از بازار است مشتریان زیادی را جذب کرده است. در این رستوران می فهمیم که چقدر صنعت غذا و رستوران ها در پاریس پیشرفت کرده است و دنیای شده و پاریسی ها هر روز بیشتر طرفدار غذاهای پاریسی می شود. در زیرزمین رستوران یک کافه هم واقع شده است میتوانید یک نوشیدنی همراه کمی پنیر یا بشقاب روز که شامل ماهی نخود و سیب زمینی می شود سفارش داد. رزرو میز در این رستوران بسیار سخت است. این رستوران از سه شنبه تا شنبه باز است. میانگین یک وعده غذا 150یورو و در کافه 50 یورو خواهد بود.

رستوران له تبلت

طی سال های اخیر سرآشپزها با ایده های جدید خاستند تا رستوران هایشان را به اماکن مدرن تبدیل کنند سرآشپز ژان لویی نومیکو اما توانسته با برپا کردن رستورانی مدرن که طراح داخلی آن سسیل کومار مکانی تازه و جذاب برای مصرف یک وعده غذایی خلق کند. سرآشپز مواد مختلفی را برای ساخت یک پیش غذا با هم تلفیق می کند. مثلا با ماهی مرکب و کنگر فرنگی یک غذای تازه درست کرده است. این رستوران در خیابان بیجو یا بوگو می باشد میانگین غذاها از 58 تا 150 یورو می باشد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: چمدان
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33457

به "رستوران های معروف پاریس در تور لحظه آخری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های معروف پاریس در تور لحظه آخری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید