رستوران های اردبیل بر اساس عرضه غذاهای سنتی ارزیابی می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: رستوران ها و مراکز گردشگری این استان بر اساس عرضه غذاهای سنتی این استان ارزیابی می شوند.

رستوران های اردبیل بر اساس عرضه غذاهای سنتی ارزیابی می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی 30 بهمن ماه 98 در حاشیه مسابقه غذاهای سنتی که در قالب سلسله جشنواره های زمستان بیدار برگزار گردید، بیان داشت: ضروری است تنوع غذایی مراکز گردشگری این استان جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مسافران افزایش یابد.

او با اشاره به تنوع غذایی بالای اردبیل با توجه به اقلیم متنوع استان از شمال تا جنوب، توضیح داد: این تنوع غذایی پتانسیل بسیار خوبی در ایجاد رضایتمندی بین گردشگران و مسافران و جاذبه ای تأثیرگذار در جذب گردشگر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با میراث فرهنگی گیلان برای برگزاری جشنواره شکم گردی در دو استان، افزود: برگزاری جشنواره های مشترک می تواند در معرفی هرچه بهتر ظرفیت های گردشگری غذای اردبیل و گیلان در سطح ملی و بین المللی مؤثر باشد.

او با تأکید بر اهمیت توجه رستوران های بین راهی به این موضوع، افزود: رستوران ها و مراکز گردشگری که تنوع غذایی و سرو غذاهای سنتی را در دستور کار خود قرار دهند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

فلاحی با اشاره به برگزاری مسابقه غذاهای سنتی، گفت: هدف اصلی این جشنواره ها معرفی غذاهای سنتی استان اردبیل برای پخت و سرو در رستوران ها و مراکز گردشگری است.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70654

به "رستوران های اردبیل بر اساس عرضه غذاهای سنتی ارزیابی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های اردبیل بر اساس عرضه غذاهای سنتی ارزیابی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید