رزمایش نظامی کره جنوبی و امریکا شروع شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، آسیا تودِی امروز دوشنبه تصاویری را منتشر کرد که نشان دهنده شروع رزمایش جدید نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی است.

رزمایش نظامی کره جنوبی و امریکا شروع شد

بر اساس اعلام این رسانه، رزمایش کنونی دانگ مائنگ نام داشته و در مقیاسی کوچک تر جایگزین رزمایش های بزرگ کی ریزالو و فول ایگل شده است.

این در حالیست که‬ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیشتر‬ گفته‬ بود‬ که‬ دلیل محدود کردن رزمایش های مشترک با کره جنوبی، صرفه جویی صدها میلیون دلاری در هزینه های ارتش آمریکا بوده است حال آنکه می تواند به کاهش تنش ها با کره شمالی نیز منجر گردد.

لازم به ذکر است آمریکا و کره جنوبی رزمایش سالانه خود که هر بهار در ابعاد بزرگ انجام می شد را لغو و آن را با رزمایش هایی در ابعاد کوچک تر جایگزین نموده اند.

لغو رزمایش واشنگتن-سئول از پیش شرط های کره شمالی برای ادامه مذاکره هسته ای با آمریکا نیز بوده است.

این در حالی است که دومین دیدار ترامپ و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پنجشنبه گذشته در هانوی پایتخت ویتنام به دلیل عدم تفاهم طرفین درباره نحوه لغو تحریم های پیونگ یانگ بی نتیجه انتها یافت.

https://bestcanadatours.com: با مجری سفر به کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14491

به "رزمایش نظامی کره جنوبی و امریکا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش نظامی کره جنوبی و امریکا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید