رحمانی در حاشیه جلسه هیات دولت: قیمت خودرو حتماً پایین می آید، تنها کسانی اقدام به خرید نمایند که احتیاج به خودرو دارند

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با افزایش تیراژ و عرضه مداوم خودرو حتما قیمت های کنونی کاهش پیدا می نماید.

رحمانی در حاشیه جلسه هیات دولت: قیمت خودرو حتماً پایین می آید، تنها کسانی اقدام به خرید نمایند که احتیاج به خودرو دارند

به گزارش ، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیئت دولت،با اشاره به افزایش قیمت خودرو گفت: مردم تاکنون با ما همراهی خوبی کردند. از مردم خواهش می کنیم به دلالان خودرو اعتماد ننمایند.

رحمانی با اشاره به اینکه تنها کسانی اقدام به خرید نمایند که احتیاج به خودرو دارد، گفت: اقداماتی را برای جلوگیری از فعالیت دلالان انجام دادیم. برای تهیه اقلامی مثل میوه، پوشاک و لوازم خانگی دولت اقدامات زیادی را انجام داده است.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه هیات دولت در باره قیمت خودرو گفت: قیمت محاسباتی پراید در حال حاضر 34 میلیون تومان است، اما متاسفانه به این قیمت عرضه نمی نمایند. نکته آن است که ما نباید اجازه دهیم دلالان در بازار خودرو ورود نمایند، نه خودرو ساز، نه دلالان در این موضوع ذی نفع هستند لذا با افزایش تیراژ و عرضه مداوم حتما این قیمت ها کاهش پیدا می نماید.

رحمانی در ادامه اضافه نمود: هدف ما از دادن 5 درصد قیمت خودرو زیر قیمت بازار مصوبه کارگروه مجلس بوده است. اکنون اگر فراوری ما افزایش پیدا کند وضعیت بهتر خواهد شد. فراوری در ماه های گذشته بسیار کم بود و خودروسازان به ما این هشدار را می دادند که ما در شرف تعطیلی هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که فراوری خودرو عامدانه متوقف شده است، گفت: خیر، اینطور نبوده، بنده نمی توانم این را تأیید کنم به دلیل آنکه بنده آن موقع وزیر نبودم. برای دولت این پول ها انگیزه ای نخواهد داشت. ما باید حواسمان باشد که جلوی دلالان را بگیریم و اراده ما این است که با افزایش فراوری و سایر اقدامات حتما 5 درصد قرار بگیرد.

وی در باره ساماندهی بازار گفت: در خصوص خودرو باید نکته ای بگویم که مردم با ما خوب همراهی کردند مخصوصا در خودرو هایی که پیش فروش شده بود، ما مرتبا تعهدات خود را انجام می دهیم. بنده خواهشمندم مردم به دلالان اعتماد ننمایند و آنانی که احتیاجمند خودرو هستند برای خرید مراجعه نمایند. ما برای راحتی مردم دستور دادیم فروش خود را اینترنتی نمایند.

رحمانی در باره توضیع اقلام شب عید بازار در شب عید گفت: میوه و دیگر اقلام تأمین شده و دولت اعتبارات لازم را گذاشته است. در باره گوشت هم دولت به حد کافی بحث نموده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ارتباط یارانه با خرید گوشت گفت: اولا حقوق ورودی را دولت صفر کرد و ثبت سفارش آن را با عرضه نیمایی آزاد کرد و به نظر من این کار قیمت را پایین می آورد. موضوع دوم در خصوص جامعه هدف مان و دریافت گوشت یخ زده است، آن موضوعی که در باره دریافت گوشت یخ زده با ارز 4 هزار و 200 تومانی بوده، دولت دستور داده که هدف دار فراوری گردد و برای جامعه هدف مانند بازنشستگان، شاغلین دولت، کارمندان، بهزیستی، کمیته امداد تعریف شده و به وسیله تعاونی های خود داده می گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: دولت در طول سال ارز 4 هزار و 200 تومانی به گوشت تعلق داده است که نشان داد این حرکت در بعضی قسمت ها ایراد و مشکل داشته که دوستان در اینجا کار را توانستند خوب سازماندهی نمایند. من اقدام قبلی را مهمتر از این می دانم یعنی اینکه به وفور گوشت وارد گردد تا با این شرایط قیمت گوشت تعدیل گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13491

به "رحمانی در حاشیه جلسه هیات دولت: قیمت خودرو حتماً پایین می آید، تنها کسانی اقدام به خرید نمایند که احتیاج به خودرو دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی در حاشیه جلسه هیات دولت: قیمت خودرو حتماً پایین می آید، تنها کسانی اقدام به خرید نمایند که احتیاج به خودرو دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید