راه های استان گیلان هیچ تناسبی با جمعیت آن ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید علیرضا آوایی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شفت که در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان برگزار گردید با بیان اینکه با توجه به امکانات موجود پیگیری مسائل مردم باید به صورت اصولی انجام گردد، گفت: نظام به عنوان مسئول به ما اعتماد نموده بنابراین باید به این اعتماد پاسخ مناسب دهیم.

راه های استان گیلان هیچ تناسبی با جمعیت آن ندارد

وی با بیان اینکه ما دارای ملت متدین، قانع، شکیبا و کم توقع هستیم که با کوچک ترین خدمت مسئولان از آنها قدردانی می نمایند، اضافه کرد: وجود مسائل تنها مختص به استان گیلان نبوده و استان های برخوردار نیز با مسائل فراوانی روبرو هستند.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه باید مسائل دو شهرستان شفت و فومن اولویت بندی شده و دغدغه های اصلی به دست ما برسد تا پیگیری های لازم انجام گردد، بیان نمود: مسائل را تنها نمی توانم با پیگیری های اداری رفع کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیری ها باید فراتر از مناسبات اداری باشد، ادامه داد: امروز یکی از دغدغه های جدی استان گیلان نداشتن راه های مطلوب با توجه به حضور گردشگران و مسافران در ایام تعطیل سال است.

آوایی گفت: راه های گیلان هیچ تناسبی با جمعیت شناور آن نداشته از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14854

به "راه های استان گیلان هیچ تناسبی با جمعیت آن ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های استان گیلان هیچ تناسبی با جمعیت آن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید