راشد: السد تجربه مقابله با فشارهای بازی با استقلال در تهران را دارد

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر به تحلیل بازی رفت تیم های استقلال تهران و السد قطر از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی پرداخت.

راشد: السد تجربه مقابله با فشارهای بازی با استقلال در تهران را دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الوطن قطر، جفال راشد با اشاره به تساوی یک - یک تیم السد در بازی هفته سوم لیگ ستارگان قطر برابر الغرافه پس از پیروزی 10 بر یک با العربی گفت: بازیکنان تیم السد باید به آنالیز دقیق خود پیش از بازی برابر استقلال تهران با توجه به تساوی حاصل گردیده برابر الغرافه بپردازند. همه دیدند که در این بازی چه اتفاق هایی رخ داد و امیدوار هستیم در مصاف السد با استقلال شاهد آنها نباشیم و با نتیجه مثبتی از تهران به دوحه بازگردند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر و باشگاه السد ادامه داد: البته تساوی برابر الغرافه برای السد خوب شد زیرا روی اشتباه های خود در این بازی و برطرف آنها پیش از بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تمرکز می نماید، البته ما برای تیم الدحیل دیگر نماینده قطر هم در بازی با پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنیم.

جفال راشد اضافه نمود: پس از پیروزی 10 بر یک السد برابر العربی نوعی اعتماد به نفس نزد بازیکنان ایجاد شد و با تساوی برابر الغرافه درس های خوبی برای مصاف با استقلال گرفتند. نتیجه خوب در بازی رفت در تهران می تواند تیم السد را برای صعود از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه با حضور هوادارانش مصمم کند. تیم السد با عبور از این مرحله و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می تواند در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت ها همانند سال 2011 میلادی گام بردارد.

وی در انتها درباره بازی رفت تیم السد در استادیوم آزادی تهران گفت: به عناصر و توانمندی های تیم السد ایمان دارم و باید آنها را در بازی با استقلال که در تهران خواهد بود به اثبات رسانند. استقلال نزد هوادارانش بسیار قدرتمند بازی می نماید اما تیم السد تخصص و تجربه لازم برای مقابله با این فشارها را دارد. با کسب نتیجه رضایت بخش می توانند نخستین قدم حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بردارند.

بازی رفت استقلال و السد قطر پنجم شهریور ماه امسال در استادیوم آزادی برگزار می گردد. تاریخ بازی برگشت نیز 26 شهریور در دوحه خواهد بود و تیم برنده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه می یابد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1236

به "راشد: السد تجربه مقابله با فشارهای بازی با استقلال در تهران را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راشد: السد تجربه مقابله با فشارهای بازی با استقلال در تهران را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید