لیگ قهرمانان آسیا، دومین پیروزی متوالی دائجوی کره جنوبی

به گزارش مجله سرگرمی، اف سی دائجوی کره جنوبی نخستین تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است که به دومین پیروزی متوالی اش رسید.

لیگ قهرمانان آسیا، دومین پیروزی متوالی دائجوی کره جنوبی

به گزارش خبرنگاران، دومین بازی امروز (سه شنبه) هفته دوم گروه F لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم اف سی دائجوی کره جنوبی از تیم مطرح گوانگژو اورگراند چین برگزار گشت که با پیروزی 2 بر یک میزبان خاتمه یافت. سیلوار ادگار، مهاجم برزیلی زننده 2 گل اف سی دائجوی کره جنوبی در دقایق 24 و 43 بود. گل سوم این تیم نیز در دقیقه 81 توسط کیم وون حاصل شد. تنها گل تیم گوانگژو اورگراند چین نیز در دقیقه 53 توسط تالیسکا به ثمر رسید.

در نخستین بازی امروز این گروه تیم اف سی هیروشیمای ژاپن در خانه پذیرای تیم ملبورن ویکتوری استرالیا بود و 2 بر یک پیروز شد.

در جدول رده بندی گروه F لیگ قهرمانان آسیا تیم اف سی دائجوی کره جنوبی با 6 امتیاز صدرنشین است. تیم های گوانگژو اورگراند چین و اف سی هیروشیمای ژاپن با امتیاز مشابه رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند. تیم بدون امتیاز ملبورن ویکتوری استرالیا نیز قعرنشین است.

همچنین از ساعت 19 امشب تیم های استقلال و العین امارات در بازی هفته دوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم قرار می گیرند. تیم پرسپولیس نیز در گروه D از ساعت 19:15 در دوحه میهمان تیم السد قطر است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15661

به "لیگ قهرمانان آسیا، دومین پیروزی متوالی دائجوی کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، دومین پیروزی متوالی دائجوی کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید