رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی: ادامه فعالیت اسدی منع قانونی داشت، سعی می کنیم مدیرعامل جدید به زودی معرفی گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس هیئت مدیره و سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی اعلام نمود علیرضا اسدی برای ادامه فعالیت در این باشگاه منع قانونی داشته است.

رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی: ادامه فعالیت اسدی منع قانونی داشت، سعی می کنیم مدیرعامل جدید به زودی معرفی گردد

عباس الیاسی، رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره دلایل جدایی علیرضا اسدی از این باشگاه گفت: اسدی (مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی) برای ادامه حضور در باشگاه با منع قانونی روبرو بود و به همین دلیل مجبور به جدایی شد. او در یک شغل دیگر مشغول به فعالیت است و طبق قانون نمی تواند همزمان در دو پست فعال باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به خصوصی بودن باشگاه تراکتورسازی آیا باز هم امکان ادامه فعالیت برای اسدی وجود نداشت؟، گفت: این مسئله مربوط به موضوع ثبت شرکت هاست و این اجازه به اسدی داده نمی شد تا در دو مسئولیت به کار خود ادامه دهد.

رئیس هیئت مدیره و سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی در مورد انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه نیز توضیح داد: سعی می کنیم مدیرعامل جدید هر چه زودتر انتخاب گردد تا باشگاه به فعالیت خود بدون مشکل ادامه دهد. البته مسئله ای از این بابت وجود ندارد و من تا زمان انتخاب مدیرعامل کارهای مربوط به این پست را انجام خواهم داد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9707

به "رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی: ادامه فعالیت اسدی منع قانونی داشت، سعی می کنیم مدیرعامل جدید به زودی معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی: ادامه فعالیت اسدی منع قانونی داشت، سعی می کنیم مدیرعامل جدید به زودی معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید