رئال مادرید رکورددار بیشترین شوت در چارچوب در اروپا

به گزارش مجله سرگرمی، رئال مادرید در میان تیم های پنج لیگ برتر اروپایی بیشترین شوت در چهارچوب را داشته است.

رئال مادرید رکورددار بیشترین شوت در چارچوب در اروپا

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، رئال مادرید در این فصل آمار خوبی بر جای گذاشته است. رکورد بیشترین شوت در چهارچوب در میان تیم های پنج لیگ معتبر اروپا (اسپانیا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا) به این تیم تعلق دارد. این تیم در 6 بازی 53 بار به سمت دروازه حریفانش شوت نموده است. سفید پوشان به جز دو بازی آخر برای باز کردن دروازه حریف میانگین 3.5 شوت را به ثبت رساندند. میانگین ایبار (حریف امروز مادرید) در این زمینه نیز این چنین است.

صدرنشین لالیگا در دو بازی آخر برابر ویارئال و لاس پالماس ضربات کمتری به سمت دروازه این دو تیم زد. مادرید در جزایر قناری یازده بار به سمت دروازه خاویر وارس شوت زد و توانست دو بار آن را باز کند. در مقابل لاس پالماس تنها 6 شوت در چهارچوب داشت و دو گل به ثمر رساند. از طرفی ویارئال در سانتیاگوبرنابئو برای باز کردن دروازه میزبان تنها سه شوت زد و یک امتیاز از این بازی کسب کرد. در مقابل سفید پوشان برای به ثمر رساندن یک گل 6 ضربه زدند.

بیشترین بازیکنی که در مادرید به سمت دروازه حریفان شوت زده است گرت بیل نام دارد. مهاجم ولزی 11 شوت و دو گل را به ثبت رسانده است. پس از او آلوارو موراتا (هشت شوت و یک گل)، کریم بنزما و مارکو آسنسیو (پنج شوت و دو گل)، تونی کروس (پنج شوت و یک گل) و کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ (چهار شوت و یک گل) قرار دارند.

در مجموع BBC (بنزما، بیل و رونالدو) 20 شوت به سمت دروازه زده اند و پنج گل به ثمر رسانده اند. یعنی 37 درصد شوت ها و 33 درصد گل ها به این سه مهاجم اختصاص دارد. فصل گذشته این آمار 22 شوت و 12 گل بود. البته آسیب دیدگی بنزما و رونالدو در این آمار تاثیرگذار بوده است.

در مقابل بارسلونا برای باز کردن دروازه حریف احتیاج به شوت های کمتری داشته است. هر گل آبی اناری ها با میانگین 2.5 شوت به دست آمده است. جالب این جاست که در میان تیم های لالیگا اسپانیول با میانگین 1.7 شوت برای یک گل بهترین آمار را دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 13 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64044

به "رئال مادرید رکورددار بیشترین شوت در چارچوب در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید رکورددار بیشترین شوت در چارچوب در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید