دی لیخت جایزه پسر طلایی 2018 را برد

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع هلندی تیم فوتبال آژاکس جایزه بهترین بازیکن جوان فوتبال اروپا در سال 2018 را از آن خود کرد.

دی لیخت جایزه پسر طلایی 2018 را برد

به گزارش خبرنگاران ، ماتیس دی لیخت، جایزه پسر طلایی فوتبال اروپا به عنوان آینده دار ترین بازیکن زیر 21 سال قاره سبز در سال 2018 را از آن خود کرد.

این بازیکن 19 ساله که با وجود سن و سال پایین اش همین حالا بازوبند کاپیتانی آژاکس را در اختیار دارد و 13 بار هم پیراهن تیم ملی هلند را به تن نموده است، جزو اهداف اصلی باشگاه بارسلونا برای بازار تابستانی سال آینده به شمار می رود اما بارسلونا تنها مشتری او نیست و از تیم های دیگری مانند یوونتوس، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن به عنوان دیگر مشتریان محصول آموزشگاه باشگاه آژاکس یاد می گردد.

با توجه به همین موارد نیز نشریه توتواسپورت سال جاری به رسم هر سال با آرای کارشناسانش در نقاط مختلف دنیا، دی لیخت را به عنوان پسر طلایی فوتبال اروپا انتخاب نموده است. این نشریه فصل گذشته کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن را به عنوان بازیکن آینده دار فوتبال اروپا انتخاب کرد، بازیکنی که تابستان سال جاری در قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه در جام دنیای 2018 روسیه نقشی کلیدی داشت.

دی لیخت در حالی جایزه پسر طلایی فوتبال اروپا را از آن خود کرد که این جایزه 5 نامزد نهایی مانند جاستین کلایورت از رم، ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول، وینیسیوس جونیور از رئال مادرید و پاتریک کوترونه از میلان داشت.

گفته می گردد که آژاکس برای فروش دی لیخت که امروز (دوشنبه) در تورین جایزه اش را از توتواسپورت تحویل خواهد گرفت، 60 میلیون یورو می خواهد.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8504

به "دی لیخت جایزه پسر طلایی 2018 را برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی لیخت جایزه پسر طلایی 2018 را برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید