دیگر نمی توانستیم محبوبیت فیتیله را داشته باشیم

به گزارش مجله سرگرمی، تهیه کننده مجموعه دوقلوها درباره علت تغییر نام و ساختار برنامه فیتیله و همچنین بازخورد برنامه جدید در بین مخاطبان، توضیحاتی را ارائه کرد.

دیگر نمی توانستیم محبوبیت فیتیله را داشته باشیم

مهدی بصیری در گفت وگویی با خبرنگاران درباره علت توقف ساخت دوقلوها، اظهار داشت: این مجموعه شامل 100 قسمت است که 40 قسمت آن فراوری شده است و ضبط ادامه قسمت ها هم به زودی شروع می شود.

وی در ادامه درباره ریسک تغییر ساختار یک برنامه کودک از استیجی به نمایشی، اظهار کرد: کاری که پیش از این ارائه می شد، ترکیبی بود؛ کاری که موسیقی زیادی داشت و حضور بچه ها در استودیو خود به خود باعث هیجانی می شد که به جذابیت برنامه یاری می کرد؛ ضمن اینکه ما اگر الان باز هم فیتیله می ساختیم، نمی توانستیم آن بازخورد و محبوبیت قبل را داشته باشیم؛ چرا که الان سلیقه مخاطب تلویزیون تغییر نموده است. آقایان حمید گلی، علی فروتن و محمد مسلمی بازیگر بوده اند و در برنامه فیتیله هم آیتم ها نمایشی بود و اینگونه نبود که صرفا اجرا داشته باشند. شاید مخاطب کمی با مجموعه دوقلوها دیر ارتباط برقرار کند آن هم به دلیل ذهنیتی است که از برنامه فیتیله ای ها داشتند.

این تهیه کننده تلویزیون سپس گفت: ما بعد از مدت طولانی که به تلویزیون برگشتیم، تصمیم گرفتیم با یک کار نمایشی و متفاوت از سری قبل فیتیله روی آنتن برویم. به همین منظور به سمت کار کمدی رفتیم که فراوری آن خیلی سخت و هزینه های فراوری آن بالاست. اما چون انتظار مخاطب فیتیله، همان دست و جیغ و هوراست، شاید این مجموعه کمی جای خود را هنوز پیدا ننموده است.

بصیری درباره بازخورد مجموعه دوقلوها در بین مخاطبان شرح داد: معمولا در آثار 90 قسمتی تلویزیون، همواره تا 15 قسمت اول مخاطب ارتباط برقرار نمی نماید. اینکه به قصه عادت کند و شخصیت ها را بشناسد زمان می برد.

وی سپس ابراز امیدواری کرد که مجموعه دوقلوها جواب دهد و مورد استقبال بچه ها واقع شود.

این تهیه کننده درباره چارچوب قصه دوقلوها که موضوع سلامت است، شرح داد: پی رنگ قصه دوقلوها به موضوع سلامت برمی شود و این امر با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است. کوشش کردیم در بحث پیشگیری و پیغام هایی که به موضوع سلامت ارتباط پیدا می نماید، کار از جذابیتی برخوردار باشد و در عین حال به صورت کم رنگ و غیرمستقیم پیغام هایمان را داشته باشیم؛ چرا که مخاطب از دریافت پیغام های مستقیم خسته شده است.

بصیری در سرانجام درباره اهمیت استفاده از موسیقی در برنامه های کودک، اظهار کرد: با توجه به این که کار نمایشی و سریال است، از موسیقی هم در این مجموعه استفاده کردیم. به همین منظور برخی دغدغه ها را با موسیقی مطرح کردیم. معرفی شخصیت ها با موسیقی است، برخی از پیغام هایی که وزارت بهداشت داشته هم را با موسیقی اعلام کردیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35088

به "دیگر نمی توانستیم محبوبیت فیتیله را داشته باشیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "دیگر نمی توانستیم محبوبیت فیتیله را داشته باشیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر نمی توانستیم محبوبیت فیتیله را داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید