دینامو زاگرب و دو باشگاه قطری به دنبال مدافع پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش در ترکیب پرسپولیس، با پیشنهاداتی از سه تیم آسیایی و اروپایی روبرو شده است. دینامو زاگرب و دو باشگاه قطری این روز ها خواستار محمدحسین کنعانی زادگان هستند.

دینامو زاگرب و دو باشگاه قطری به دنبال مدافع پرسپولیس

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالی که خط دفاعی پرسپولیس در ماه های اخیر یک تغییر مهم داشت حالا خبر می رسد یکی دیگر از مدافعان این تیم با پیشنهادات خارجی روبرو شده است.

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع میانی سرخ پوشان که پس از پیوستن دوباره به پرسپولیس پیروز شد بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد این روزها چند باشگاه خارجی را به عنوان خواستار خود می بیند. کنعانی که از مدت ها پیش به عنوان مدافع ثابت تیم ملی فوتبال ایران به میدان می رود در لیگ بیستم و البته لیگ قهرمانان آسیا بازی های با کیفیتی از خود به نمایش گذاشت و به همین دلیل دو باشگاه قطری به همراه تیم دینامو زاگرب پیشنهادات اولیه خود برای جذب این بازیکن را ارائه دادند و به همین دلیل در روزهای آینده باید توسط کنعانی زادگان و مدیر برنامه های او در این باره پاسخ ابتدایی خود به پیشنهاد این سه باشگاه را ارائه دهند.

شجاع خلیل زاده دیگر مدافع سابق پرسپولیس بود که پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخ پوشان جدا و راهی تیم الریان قطر شد و در این صورت اگر کنعانی نیز از سرخ پوشان جدا گردد دومین مدافع ملی پوش پرسپولیسی ها محسوب می گردد که در نهایت از این تیم جدا خواهد شد.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130767

به "دینامو زاگرب و دو باشگاه قطری به دنبال مدافع پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دینامو زاگرب و دو باشگاه قطری به دنبال مدافع پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید