دوره آموزشی جامع فتوشاپ ویژه پژوهشگران

به گزارش مجله سرگرمی، معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان، دومین دوره آنلاین جامع فتوشاپ ویژه دانشجویان و پژوهشگران را برگزار می کند.

دوره آموزشی جامع فتوشاپ ویژه پژوهشگران

به گزارش خبرنگاران، دومین دوره آنلاین جامع فتوشاپ ویژه دانشجویان و پژوهشگران، در چهار جلسه 6 ساعته (پنجشنبه ها از ساعت 8 تا 15) و یک جلسه 2 ساعته رفع اشکال، از اول مهرماه 1400 آغاز می شود.

سرفصل های این دوره شامل طراحی تصاویر مقاله، طراحی نوشته سه بعدی، آشنایی با انواع فرمت ها برای مجلات، طراحی الگوهای تکرارشونده شخصی (جلسه اول)؛ طراحی المان های علمی، بازسازی تصاویر بزرگ، طراحی پوستر کنفرانس، معرفی و کار با منابع آنلاین (جلسه دوم)؛ واترمارک تصاویر ثبت شده، ترکیب تصاویر فلورسنت لایه ای، اصول اخلاقی آماده سازی تصاویر، رنگ بخشی به تصاویر میکروسکوپ الکترونی (جلسه سوم)؛ طراحی چکیده تصویری، کار با ابزار شمارش ذرات، مساحت ناحیه خاص در تصویر، ساخت فیلم از تصاویر سریالی، بازسازی تصاویر MRI به صورت سه بعدی (جلسه چهارم) هستند.

این دوره آموزشی به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم ارائه می شود و شرکت کنندگان در طول دوره از پشتیبانی از طریق واتساپ بهره مند هستند؛ همچنین فیلم جلسه ها هم به مدت 3 ماه در دسترس شرکت کنندگان قرار خواهد داشت.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این دوره به وب سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158431

به "دوره آموزشی جامع فتوشاپ ویژه پژوهشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی جامع فتوشاپ ویژه پژوهشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید