دلیل خشم ساری در تمرینات چلسی معین شد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی چلسی دلیل از کوره در رفتنش در آخرین تمرین این تیم پیش از فینال لیگ اروپا را شرح داد.

دلیل خشم ساری در تمرینات چلسی معین شد

به گزارش خبرنگاران، روز قبل از فینال لیگ اروپا، تصاویری از آخرین جلسه تمرینی این تیم منتشر شد که درگیری دو بازیکن این تیم داوید لوئیز و گونسالو ایگواین و عصبانیت سرمربی تیم مائوریتزیو ساری را نشان می داد. در ابتدا گفته شد که دلیل عصبانیت ساری و خروج او از زمین بازی به طرف رختکن ها، درگیری دو بازیکنش بوده است اما او او می گوید که ناراحتی اش از جای دیگری نشأت گرفته بود.

ساری در این باره به شبکه BT Sport گفت: من فکر می کنم که شما نتوانستید یک چیز را در خصوص اتفاق روز گذشته در تمرینات تیم درک کنید، اینکه وقتی که بازیکنان من در تمرینات بسیار جنگنده و تهاجمی باشند، من شاد می شوم نه برخلاف آن چیزی که شما فکر می کنید ناراحت. ناراحتی من بابت این بود که ما می خواستیم تمرینات مان روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی را شروع کنیم اما بعد از 50 دقیقه از شروع تمرینات هنوز هم دوربین ها تلویزیونی داشتند تمرینات ما را رصد می کردند و قصد رفتن نداشتند. به همین دلیل من از این وضعیت ناراحت بودم نه از دست بازیکنانم.

طبق مقررات در آن دسته از تمرینات تیم ها که به خبرنگاران و طرفداران اجازه اجازه حضور داده می گردد، آنها حداکثر 15 تا 20 دقیقه اجازه حضور دارند و در اغلب اوقات مربیان در آن بازه زمانی از انجام تمریناتی که برنامه های تاکتیکی شان را لو بدهد خودداری می نمایند. با این حال زمان حضور خبرنگاران در آخرین جلسه تمرینی چلسی بیش از اندازه طولانی شد و همین موضوع خشم ساری را در پی داشت.

سسک فابرگاس، هافبک پیشین چلسی که الان در موناکو بازی می نماید، هم ادعای مائوریتزیو ساری را تأیید و اعتراف کرد یک مربی خرافاتی است که اعتقاد دارد تمرینات مربوط به ضربات شروع مجدد تیم و تمرینات تاکتیکی هجومی و دفاعی حتماً باید روز قبل از بازی ها انجام گردد.

این بازیکن اسپانیایی که ماه ژانویه سال جاری راهی موناکو شد، گفت: به شما ضمانت می دهم حرفی که می زنم حقیقت دارد. ساری خیلی خرافاتی است. او عاشق آن است که ضربات شروع مجدد، تاکتیک ها، برنامه های هجومی و دفاعی را روز قبل از یک بازی انجام دهد. از آنجایی هم که شرایط انجام این تمرینات برای او مهیا نبود و تمرین بازی بود، او ناراحت شد. فقط چیزی که مرا متعجب می نماید این است که حتماً به ساری گفته اند که تمرینات تیمش باز است اما او بیش از اندازه به خرافاتش اعتقاد دارد و کارش را اینگونه انجام می دهد.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25721

به "دلیل خشم ساری در تمرینات چلسی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل خشم ساری در تمرینات چلسی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید