در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ مراسم ترحیم بازیگر متهم گریخت معین شد

به گزارش مجله سرگرمی، زمان مراسم ترحیم مرحوم سعید نوراللهی بازیگر سینما و تلویزیون معین شد.

در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ مراسم ترحیم بازیگر متهم گریخت معین شد

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی خبرنگاران، سعید نوراللهی بازیگر سینما و تلویزیون 5 صبح براثر سکته مغزی درگذشت و مراسم تدفین امروز آدینه ششم اردیبهشت ماه در بهشت زهرا در برگزار گردید .

ناهید نوراللهی دختر این بازیگر در تبادل نظر با خبرنگار ما درباره مراسم گفت: یکشنبه ساعت 17 تا 18:30 در مسجد جامع ابوذر در میدان ابوذر خیابان بیست متری ابوذر نبش خیابان شهید آقا جانی مراسم برگزار می گردد.

لازم به ذکر است؛ سعید نوراللهی سال 1330 در جنوب تهران به دنیا آمد. در دوران دبیرستان با انتخاب از طرف نماینده آموزش و پرورش به عنوان بازیگر مشغول به کار شد.

وی با بازی در فیلم سینمایی تشکیلات به کارگردانی منوچهر نصیری و نویسندگی مهدی ژورک ساختهٔ سال 1365 وارد عرصه بازیگری شد. نوراللهی در آثاری همچون فیلم سینمایی مارمولک، سریال تلویزیونی متهم گریخت و فیلم سینمایی لیلی با من است فعالیت داشته است.

وی همچنین همکاری با فیلم سازانی چون پوران درخشنده، اصغرگ هاشمی، کمال تبریزی و کریم آتشی را در کارنامه هنری خود جای داده است. نور اللهی علاوه بر بازیگری در سینما به ایفای نقش در جعبه جادو نیز پرداخته و در بسیاری از مجموعه های تلویزیونی حضور پررنگی داشته است.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21013

به "در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ مراسم ترحیم بازیگر متهم گریخت معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ مراسم ترحیم بازیگر متهم گریخت معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید