درباره قرعه پرسپولیس؛ ورود از تنگنای قیف

به گزارش مجله سرگرمی، رقابت های لیگ برتر دوره نوزدهم شب گذشته در مشهد قرعه کشی شد و تیم ها حریفان خود را شناختند .البته با توجه به اینکه زمانی برای آغاز مسابقات لیگ برتر اعلام نشده مسابقات هیچ تاریخی ندارد و اصلا معین نیست بازی ها در چه روزهایی، چه ساعاتی و به فاصله چند روز از هم برگزار خواهد شد که این هم از عجایب فوتبال ایران است.

درباره قرعه پرسپولیس؛ ورود از تنگنای قیف

به هر حال با توجه به قرعه کشی اجرا شده برنامه بازی های پرسپولیس در نیم فصل اول بدین گونه خواهد بود که طبیعتا ترتیب حریفان در نیم فصل دوم همین گونه خواهد بود و تنها جای میزبان و میهمان عوض می گردد:

هفته اول : پرسپولیس - پارس جم

هفته دوم: تراکتورسازی - پرسپولیس

هفته سوم:پرسپولیس- صنعت نفت آبادان

هفته چهارم: استقلال - پرسپولیس

هفته پنجم: پرسپولیس - سپاهان

هفته ششم: شهر خودرو - پرسپولیس

هفته هفتم: پرسپولیس - پیکان

هفته هشتم: شاهین بوشهر - پرسپولیس

هفته نهم:پرسپولیس - ماشین سازی

هفته دهم: فولاد - پرسپولیس

هفته یازدهم: پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان

هفته دوازدهم:پرسپولیس - نساجی

هفته سیزدهم:ذوب آهن - پرسپولیس

هفته چهاردهم : پر سپولیس - گل گهر سیرجان

هفته پانزدهم: سایپا - پرسپولیس

*پرسپولیس فصل قبل با حضور در جم و بازی مقابل پارس جنوبی لیگ را تمام کرد و حالا با همین تیم فصل را آغاز خواهد نمود با این تفاوت که این مسابقه در تهران برگزار می گردد و دیگر خبری از مهدی تارتار و برانکو روی نیمکت ها نیست و کمالوندو کالدرون جای آنها را گرفته اند.هفته اول وبازی افتتاحیه لیگ 19 جنگ K ها خواهد بود.

*پرسپولیس در استادیوم آزادی فصل را آغاز خواهد نمود و در همین استادیوم آزادی فصل را تمام می نماید.بازی هفته سی ام با سایپا در این استادیوم خواهد بود و اگر چهارمین قهرمانی متوالی در راه باشد برخلاف فصل قبل جشن پیش چشم طرفداران برگزار می گردد.

*بدون شک پرسپولیس آغاز سختی در فصل تازه با سرمربی و کادر فنی جدید خواهد داشت چرا که در شش هفته ابتدایی باید با چهار تیم مدعی تراکتورسازی، استقلال،سپاهان و شهر خودرو بازی کند.

*همان قدر که آغاز پرسپولیس سخت خواهد بود خاتمه کار برای پرسپولیس روی کاغذ راحت تر به نظر می رسد.در واقع پرسپولیس در نیم فصل دوم و از هفته بیست و یکم به بعد دیگر مواجهه مستقیمی با مدعیان نخواهد داشت.البته این را در شرایطی تصور می کنیم که مدعیان خارج از فهرست دایره قدرت فصل قبل نباشند.

*پرسپولیس قبل از آغاز فصل با تیم های سایپا،پیکان، نفت مسجد سلیمان،نساجی و فولاد بازی تدارکاتی داشته و دارد(امروز و فردا) که با هیچ کدام از این تیم ها در 6 هفته ابتدایی بازی نخواهد نمود.این یعنی که شناخت نسبی بازی های تدارکاتی دو تیم از هم،در بازی های رسمی شان کمکی به آنها نمی نماید.

*تقابل کالدرون و دنیزلی در هفته دوم یک اتفاق ویژه برای پرسپولیسی ها خواهد بود.برانکو در چهار فصل گذشته هرگز به تراکتورسازی نباخت و بیشتر برنده بود اما باید دید کالدرون از اولین آزمون بزرگ چگونه بیرون خواهد آمد.

*برخلاف فصل گذشته که پرسپولیس سه بار در تابستان به خوزستان رفت در این فصل پرسپولیس تا هفته هشتم به جنوب نخواهد رفت و بدین ترتیب تابستان را بدون حضور در استان های جنوبی طی خواهد نمود.این یعنی که کالدرون و تیمش نباید نگران گرما و شرجی و مبارزه با آن باشند.بازی هفته هشتم در بوشهر هفته هشتم برگزار می گردد که با توجه به دو هفته تعطیلی لیگ شاید اواخر مهرماه باشد.

*با توجه به اینکه استقلال در دربی هفته چهارم میزبان خواهد بود چنانچه سازمان لیگ روی اجرای قانون مصر باشد اولین قرعه 90 به 10 در این دربی برگزار خواهد شد.یعنی اینکه طرفداران پرسپولیس برای اولین بار در اقلیت دربی قرار می گیرند که تجربه عجیبی برای کالدرون و تیمش خواهد بود.

*پرسپولیس در نیم فصل اول5 بار خارج از تهران و یک بار در تهران و خارج از استادیوم آزادی بازی خواهد نمود .پرسپولیس در نیم فصل اول باید به تبریز، مشهد، بوشهر،اهواز و اصفهان سفر کند.در نیم فصل دوم کار سختتر است و سرخ ها باید 7 بار از تهران خارج شوند و سه مسابقه از 5 هفته ابتدایی نیم فصل دوم را در خارج از خانه برگزار خواهند کرد.بازی در تهران و خارج از استادیوم آزادی باز هم یک مسابقه خواهد بود.

11

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36413

به "درباره قرعه پرسپولیس؛ ورود از تنگنای قیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره قرعه پرسپولیس؛ ورود از تنگنای قیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید